کمیسیون بورس بالاخره اسناد مدیر پیشین خود را به دادگاه ارائه کرد؛ پیروزی احتمالی ریپل؟

خانهاخبارکمیسیون بورس بالاخره...

آنچه می‌خوانید...

جدال حقوقی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا حدود دو سال است ادامه دارد. در این پرونده، کمیسیون بورس آمریکا شرکت بلاکچینی ریپل را به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرده است. تا به اینجای کار، دادگاه تصمیم‌های متعددی گرفته است اما هنوز تکلیف این پرونده مشخص نیست. با این حال، کمیسیون بورس اخیرا مجبور شد مدارک مهمی را به دادگاه ارائه کند که ممکن است به پیروزی ریپل منجر شود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، یکی از تردیدهای اصلی که ریپل در رابطه با اتهاماتش مطرح کرده است، این واقعیت است که علیرغم اینکه اتریوم، با روشی مشابه توکن  XRP در زمان عرضه اولیه خود به فروش رسیده، هیچ اتهامی برای این پروژه تعریف نشده است. علاوه بر این، ویلیام هینمن، مسئول پیشین کمیسیون بورس در سال 2018 در سخنرانی اعلام کرد بود اتریوم، در دسته اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد. این سخنرانی باعث شده تا ریپل مدعی شود کمیسیون بورس، رفتار ترجیحی را در پیش گرفته و به همین خاطر به دنبال اسناد سخنرانی هینمن بوده است.

- Advertisement -

کمیسیون بورس برای مدتی طولانی از ارائه اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن خودداری کرد اما قاضی بنا به درخواست ریپل ماه گذشته دستور داد تا این مدارک فورا به دادگاه ارائه شود.

محتوای مدارک فعلا در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد

استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل اعلام کرد مدارک مرتبط با ایمیل‌های مرتبط با سخنرانی هینمن که مدت‌ها منتظر آن بودند را دریافت کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد این اسناد را مشاهده کرده و معتقد است ارزش ویژه‌ای دارند. با این حال، بنا به درخواست کمیسیون بورس، اسناد و مدارک فعلا دور از دسترس عموم خواهند بود.

آلدروتی خاطرنشان کرد اگرچه او همیشه معتقد بوده در این پرونده حق با شرکت ریپل است، دریافت اسناد مذکور مهر تاییدی بر ادعای وی بوده است. وی در این رابطه گفت:

من همیشه نسبت به استدلال‌های حقوقی شرکت خود احساس خوبی داشته‌ام و حالا احساس بهتری دارم. در عین حال، همیشه نسبت به تاکتیک‌های کمیسیون بورس احساس بدی داشتم و حالا این احساس بدتر شده است.

دادگاه ریپل ممکن است به نقطه عطف مهمی رسیده باشد

خبر دریافت اسناد مرتبط با سخنرانی ویلیام هینمن با واکنش مثبت جامعه ریپل مواجه شد. در همین حال، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل به اشتباهات احتمالی کمیسیون بورس اشاره کرد و مدعی شد باورهای او در رابطه با رفتار این آژانس درست از آب درآمده است. وی همچنین خاطرنشان کرد این اسناد را در آینده در معرض عموم قرار خواهد داد. انتظار می‌رود به زودی این اسناد در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان