مایکل سیلور از سمت مدیرعاملی مایکرواستراتژی کناره گیری کرد

خانهاخبارمایکل سیلور از...

آنچه می‌خوانید...

مایکل سیلور، یکی از ماکسیمالیست های بیت کوین اعلام کرده است که از سمت خود به عنوان مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی کناره گیری خواهد کرد. گفتنی است وی در سال 1989 به بنیانگذاری این شرکت فعال در زمینه هوش تجاری کمک کرده بود.

روز گذشته و در جریان گزارش صورت مالی شرکت در سه ماه دوم سال 2022، مایکرواستراتژی اعلام کرد که سیلور قصد دارد نقش جدیدی را ایفا کند و به رئیس اجرایی این شرکت تبدیل شود. در همین حین فونگ لی به سمت مدیرعاملی شرکت خواهد رسید. انتظار می‌رود که این تغییرات در تاریخ 8 اوت عملی شوند. مایکل سیلور درباره این تصمیم خود گفت:

«معتقد هستم که جدا کردن نقش های مدیرعاملی و رئیس اجرایی به ما کمک خواهد کرد تا بهتر و موثرتر استراتژی های خرید و هولد کردن بیت کوین را پیش ببریم و در همین زمان نرم افزارهای تحلیلی تجاری خود را رشد دهیم.»

توییت مایکل سیلور

فونگ لی، از سال 2015 تا 2019 مدیر امور مالی شرکت مایکرواستراتژی بود و پس از آن شاهد ترکیب شدن مسئولیت هایش با وظایف رئیس شرکت تا ماه مه 2022 بود. بعد از این ماه، لی به صورت رسمی و به عنوان شغلی تمام وقت به سمت رئیس شرکت ارتقا یافت. بر اساس گزارش مایکرواستراتژی، لی در کنار مدیرعاملی به وظایف خود به عنوان رئیس شرکت نیز ادامه می‌دهد و مایکل سیلور نیز تمرکز خود را روی استراتژی بدست آوردن بیت کوین و نوآوری های مربوط به این دارایی خواهد گذاشت.

مطلب مفید: پوزیشن لانگ (Long Position) چیست ؟

تا تاریخ 30 ژوئن و پس از در نظر گرفتن زیان انباشته شرکت، مایکرواستراتژی اعلام کرد که 129699 بیت کوین به ارزش تقریبا 2 میلیارد دلار دارد. همچنین درآمد این شرکت در سه ماه دوم سال 122.1 میلیون دلار است که حدود 3 میلیون دلار از فصل اول سال بیشتر بوده است. این شرکت همچنین در گزارشی به کمیسیون بورس اعلام کرده که در ماه ژوئن، 480 بیت کوین به ارزش 10 میلیون دلار را خریداری کرده است.

در زمان سقوط بازار در ماه ژوئن که قیمت بیت کوین حتی به زیر 18000 دلار نیز رسید، مایکل سیلور گفت که شرکت مایکرواستراتژی به هولد کردن بیت کوین ادامه خواهد داد. وی همچنین گفت که شرکت خود را برای نوسانات و سقوط قیمت بیت کوین آماده کرده و ترازنامه مالی خود را نیز مطابق آن شکل داده است. بنابر صحبت های سیلور، این استراتژی به مایکرواستراتژی اجازه می‌دهد تا حتی در صورت سقوط بیت کوین به زیر 3562 دلار نیز با مشکلی رو به رو نشود.

شرکت سرمایه گذاری بانکی جفریز در 26 جولای گزارش داد که درجه و ارزش سهام مایکرواستراتژیی را با هدف قیمت 180 دلار به پایین‌تر از حد انتظار کاهش داده است. گفتنی است که در حال حاضر ارزش هر سهم این شرکت 278 دلار است و در 30 روز گذشته با رشد بسیار خوب 48 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان