کوینکس CoinEx اولین اسپانسر بازی‌های جام جهانی راگبی

خانهریپورتاژکوینکس CoinEx اولین...

آنچه می‌خوانید...

کمپانی کوینکس (CoinEx) اولین اسپانسر بازی های جام‌جهانی راگبی شد، برای اولین بار است که یک شرکت معتبر در ارزهای دیجیتال، اسپانسر بازی‌های جام‌جهانی می شود. این شرکت در سال 2021 برای برگزاری بازی RLWC مشارکت کرد و انتظار می رفت، به ادامه این همکاری در بازی‌های RLWC2023 ادامه دهد، که این امر محقق نشده است. برنامه داوطلبان جام‌جهانی راگبی ۲۰۲۳ هم اکنون برای عموم مردم، از جمله معلولین باز است. اعضای آینده تیم ۲۰۲۳ تجربه ای منحصر به فرد خواهند داشت و نقش بسیار مهمی را در قلب دهم جام جهانی راگبی، از ۸ سپتامبر تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ ایفا خواهند کرد. ‏

جان ‏‏داتون، مدیر ارشد این بازی‌ها قبلا گفته بود :

“شرکت‌های ارز دیجیتال به تازگی خود را در بازار اسپانسر ورزشی تثبیت کرده‌اند و خوشحالم که توانسته‌ایم این موضوع را با جام‌جهانی لیگ راگبی آغاز کنیم.”

CoinEx اسپانسر جام جهانی

معرفی شرکت کوینکس

‏شرکت CoinEx یک بازار امن معاملاتی و بزرگ ارزدیجیتال با بیش از 3 میلیون کاربر فعال در جهان است که دسامبر سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد.این صرافی به نشانی www.coinex.com جز یکی از برترین‌های بازارهای آنلاین معاملاتی کریپتو محسوب می‌شود، که تقریبا بیش از 15زبان دنیا از جمله فارسی را پشتیبانی می کند.

ارزش معاملاتی کوینکس در روز به بیش از 700 میلیون دلار می‌رسد که رقم بالایی به نسب سایر صرافی‌ها می باشد. هایپو یانگ مدیرعامل کوینکس و موسس آن است که یکی از اولین پذیرندگان و سرمایه گذاران بیت کوین است و دارای قدرت زیادی است.

اصلی‌ترین شعار کوینکس “هر ارزی را به آسانی معامله کنید” می‌باشد و همه‌ی ارزهای دیجیتال را حمایت می‌کند. به تازگی مسابقه معاملات فیوچرز در حال انجام است، که مهلت ثبت نام آن تا 23 تیر 1401 خواهد بود و جایزه ی آن 15000 دلار خواهد بود. البته این اولین و آخرین مسابقه نیست و این کمپانی مسابقات متعددی را در زمینه‌های مختلف برگزار کرده است، که بیشتر در زمینه ی امور خیریه هزینه خواهد شد.

برخی از امکانات کوینکس

  • پشتیبانی از همه ارزهای دیجیتال
  • قابل نصب بر روی دستگاه‌های متداول (اندروید،IOS و …)
  • ارائه APK برای توسعه‌دهندگان حوزه ارز دیجیتال
  • حمایت بیش از ده هزار TPS، با موتورهای پرسرعت اختصاصی
  • ارائه و تحلیل سود و زیان در یک نگاه، واریز و برداشت‌های امن و آسان
  • و جدید‌ترین امکان خود پشتیبانی از فیوچرز
CoinEx اسپانسر جام جهانی

فیوچرز کوینکس

معاملات آتی یا همان فیوچرز یک تکنیک معاملاتی از ارزهای دیجیتال است که به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا بر اسا  پیش‌بینی‌های خود از افزایش وکاهش قیمت خرید و فروش  ( Long & Short ) سود بگیرند. در این فرآیند، سرمایه‌گذاران همچنین می توانند به صورت یک اهرم برای چند برابر کردن سود خود اقدام کنن . این سود می‌تواند به راحتی 70 تا 100 درصد باشد.

هم‌چنین CoinEx از فیوچرز از طریق پرپچوال، از جمله قرارداد خطی و قرارداد معکوس پشتیبانی می کند.  اولی ارز تتر را به عنوان ارز اصلی و تسویه حساب می‌گیرد، در حالی که دومی از کوین‌های معاملاتی استفاده می کند.

ارز دیجیتال ست CETکوینکس

توکن ست CET یکی از ارزهای دیجیتال است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و مخصوص صرافی کوینکس می‌باشد و استفاده‌های بسیاری در این صرافی دارد. این ارز دیجیتال در ژانویه 2018 توسط صرافی کوینکس به منظور حمایت از کاربران این صرافی ایجاد شد و بر بستر شبکه اتریوم است و در ابتدا به صورت ایردراپ و با روش تبلیغات به دست می‌آمد.

مزیتی که توکن ست دارد این است که توکن صرافی می‌باشد و با پیشرفت و همچنین بالا رفتن کاربران این صرافی، قیمت توکن ست هم افزایش پیدا می‌کند. درست مثل BNB که کوین مخصوص صرافی بایننس و از 0.11 دلار قیمت خورد و اکنون در قیمت 570 دلار معامله می‌شود.

همکاری‌های رسمی شرکت کوینکس

تاکنون شرکت کوینکس همکاری‌های زیادی داشته اما به سه مورد از رویدادهای مهم آن می پردازیم :

  • یک اینکه کوینکس شراکت با لیگ جهانی راگبی 2021 را به عنوان شریک رسمی پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود اعلام کرده است.
  • دومین مورد، کوینکس از کنفرانس Consensus بلاکچین ایالات متحده و فروش خیریه METGALA حمایت مالی کرد.
  • مورد سوم همکاری کوینکس و تریدینگ ویو است که بهترین و جدیدترین ابزار نمایش قیمت‌ها بر بستر وب و اپلیکیشن می‌باشد، یعنی همه‌ی نمودارهای قیمتی لازم برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را برای کاربران مهیا کرده است که می تواند خبر خوبی برای افراد حرفه‌‌ای باشد.

سخن نهایی درباره کوینکس و ارز مخصوص آن CET

کوینکس یک پلتفرم قدرتمند در زمینه‌ی معاملات کرپیتوکارنسی است، که این را می توان از ارزش ارز CET و همچنین همکاری‌ و اسپانسر‌گری آن با ارگان‌ها و رویدادهای مهم جهان اثبات کرد. هرچقدر یک پلتفرم ارز دیجیتال قوی‌تر باشد، توسعه‌ی روزافزون آن نیز بیشتر خواهد بود، که این پیشرفت‌ها خود را در قالب افزایش ابزارها و افزونه‌های پلتفرم و نیز افزایش فعالیت‌های اجتماعی خود نشان می‌دهد و نتیجه آن این خواهد بود، که کوینکس تبدیل به بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری شود، زیرا ریسک آن حداقل و سود آن حداکثری خواهد بود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان