top banner adv

کوین بیس به دنبال راه‌اندازی فلت کوین بر بستر شبکه Base است

کوین بیس به دنبال راه‌اندازی فلت کوین بر بستر شبکه Base است
0
بازدید : 6510

صرافی کوین بیس، فلت کوین (flatcoin)، یا استیبل کوینی با ارزش برابر با تورم و پگ شده به این شاخص را به‌عنوان یکی از 4 نوآوری بسیار مهمی می‌بیند که باید در شبکه لایه 2 بیس راه‌اندازی شود. از دید این پلتفرم معاملاتی، سه نوآوری دیگر شامل سیستم زنجیره شهرت، یک دفتر سفارش محدود و ابزاری برای ایمن‌تر کردن فضای دیفای می‌شود.

بیشتر بخوانید : شرکت بلاک از تکمیل طراحی تراشه‌های نانو استخراج بیت کوین خبر داد

فلت کوین بر بستر بیس

به نقل از کوین تلگراف، کوین بیس این 4 نوآوری را در یک پست وبلاگی در روز 24 مارس معرفی کرد. این در حالی است که شبکه لایه 2 بیس یک ماه قبل از آن و در 23 فوریه راه‌اندازی شد. قابل‌توجه است که امنیت این شبکه توسط اتریوم تأمین می‌شود و از آپتیمیزم قدرت می‌گیرد.

از دید صرافی کوین بیس، مهم‌ترین نوآوری که باید در شبکه جدید اعمال شود، توسعه فلت کوین یا ارز دیجیتالی است که ثبات خود را نسبت به تورم حفظ کند. در پی بحران بانکی پیش آمده در جهان، کوین بیس اعلام کرد که در حال حاضر مهم‌ترین اقدام راه‌اندازی استیبل کوینی نسبت به تورم است تا بتواند تصمیم‌ها و سیاست ضعیف مالی بانک‌های مرکزی را خنثی کند. این پلتفرم افزود:

بیشتر بخوانید : شرکت اپل برای ساخت متاورس خود به دنبال استخدام افراد متخصص است

«ما به‌طور مشخصی به فلت کوین‌ها علاقه‌مند شده‌ایم. این ارزها، استیبل کوین‌هایی هستند که نرخ تورم را دنبال می‌کنند و کاربران را قادر می‌سازند تا با حفظ قدرت خرید، در مقابل شرایط نامشخص اقتصادی که ناشی از ضعف سیستم مالی است دوام بیاورند.»

مطلب مفید: خروج بیت کوین از قلمرو نزولی ؛ تحلیل آنچین هفته دوازدهم

در حالی که استیبل کوین‌ها ارزشی برابر با دارایی‌هایی مانند دلار آمریکا یا طلا دارند، فلت کوین‌ها باید ارزشی ثابت با هزینه زندگی داشته باشند. درنتیجه این دارایی باید شاخص قیمت مصرف‌کننده و نرخ تورم را ردگیری کند. کوین بیس در ادامه نیز اشاره داشت که از ایده‌های تازه درباره پر کردن فضا میان استیبل کوین‌های پگ شده با ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال پر نوسان استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید : همکاری بنیاد آپتوس و شرکت جمبو جهت تقویت نوآوری وب 3

این مفهوم تازه با تأیید ری دالیو، تحلیلگر و سرمایه‌گذار مطرح بازار نیز همراه شده که اخیراً اشاره داشت از دیدن ارز دیجیتالی متصل به نرخ تورم استقبال می‌کند. وی توضیح داد که ارز دیجیتالی که بتواند تضمین کند مصرف‌کنندگان قدرت خرید خود را از دست نمی‌دهند، دارایی بسیار خوبی خواهد بود.

از نظر دالیو، نزدیک‌ترین چیز به این موضوع شاخص اوراق تورم است اما اگر بتوان ارز دیجیتالی ساخت که کار مشابهی انجام دهد و در طول زمان ارزش خود را از دست ندهد، ارزش آن دارایی بسیار زیاد خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : پولکادات با این کار می‌تواند رالی جدید خود را آغاز کند

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x