کوین بیس برنامه بازاریابی وابسته خود را به حالت تعلیق درآورد

خانهاخبارکوین بیس برنامه...

آنچه می‌خوانید...

موسسه بیزینس اینسایدر به تازگی گزارش داده است که صرافی کوین بیس در حال تعطیل کردن موقتی برنامه بازاریابی معرف خود در آمریکا است. بر اساس ایمیلی که این صرافی به سه سازنده مختلف فرستاده است، برنامه مذکور از تاریخ 19 جولای و به دلیل شرایط بازار و چشم انداز منفی صنعت کریپتو در حال حاضر به حالت تعویق در خواهد آمد.

بن آرمسترانگ، یکی از افراد پر نفوذ حوزه کریپتو و سازنده بیت بوی کریپتو، به دنبال کنندگان خود هشدار داد که با توجه به اتفاقات و اخیر و سرنوشت شرکت های این حوزه، ممکن است کوین بیس نیز در آستانه ورشکستگی قرار داشته باشد. مایک دوداس، هم‌بنیانگذار شرکت Man Ventures نیز به تازگی گفت که پلتفرم NFT این صرافی از زمان ورودش یک شکست برای مجموعه بوده است.

- Advertisement -

سختی های کوین بیس در زمان ریزش بازار

همانطور که اشاره شد صرافی کوین بیس برنامه بازاریابی معرف خود را به دلیل شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال به حالت تعویق در خواهد آورد. علاوه بر آن، نکته مهم دیگر سقوط ارزش سهام این شرکت است. گفتنی است که ارزش سهام کوین بیس در چند وقت اخیر ریزش 85 درصدی داشته و از 357 دلار به 53.7 دلار  رسیده است.

به تازگی نیز گلدمن ساکس همزمان با مشکلات صرافی در پی بازار نزولی ارزهای دیجیتال، رتبه کوین بیس در فروش را کاهش داد. نکته قابل توجه دیگر نیز ارزش شرکت است. این پلتفرم معاملاتی در سال گذشته ارزشی 75 میلیارد دلاری داشت، اما امروز ارزش این مجموعه در محدوده 12.4 میلیارد دلاری قرار دارد.

مطلب مفید: ویجر(Voyager) و توکن VGX چیست؟

همچنین در گزارشی به سهام داران خود، کوین بیس اعلام کرد که نتایج مالی سه ماه اول سال جاری مجموعه تحت تاثیر مستقیم نوسانات بازار قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این شرکت در سه ماه اول سال زیان 430 میلیون دلاری را متحمل شده است. همچنین میزان دارایی ها و حجم معاملاتی در این پلتفرم نیز سقوط کرده است. علاوه بر مسائل اشاره شده، شرکت 18 % از  کارکنان خود را نیز اخراج خواهد کرد.

رقابت با بایننس

کوین بیس در رقابت سختی با دیگر صرافی های متمرکز مانند FTX، رابین هود و از همه مهم تر بایننس قرار گرفته است. در حالی که این شرکت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، بایننس به تازگی خبر از راه اندازی معاملات با کارمزد صفر داده است. از سویی دیگر کارمزد معاملات در پلتفرم کوین بیس به 3.99 دلار می‌رسد. گفتنی است که چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز به تازگی درباره این تفاوت کارمزدها در توییتر اظهار نظر کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان