کوین بیس، سرویس اشتراکی با کارمزد صفر معاملات را راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارکوین بیس، سرویس...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس آماده است تا سرویس اشتراکی خود با نام کوین بیس وان (Coinbase One) را در 35 کشور مختلف راه‌اندازی کند. در ابتدا تنها مشتریان انگلیسی، آلمانی و ایرلندی به این سرویس دسترسی خواهند داشت و با گذشت زمان شاهد اضافه شدن کشورهای بیشتر به آن خواهیم بود. بر اساس اعلامیه صرافی، کوین بیس وان قصد دارد تا ویژگی‌هایی مانند کارمزد صفر معاملات، پاداش‌های استیکینگ بزرگ‌تر و مزایای اختصاصی را به مشتریان ارائه کند.

کوین بیس وان؛ سرویس اشتراک صرافی کوین بیس

به نقل از کوین تلگراف، صرافی و سرویس اشتراکی آن از طریق همکاری با شرکت‌های بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال مانند مساری و CoinTracker چنین خدماتی را ارائه می‌کنند. همچنین قابل‌توجه است که هزینه اشتراک یک‌ماهه این سرویس 29.99 دلار خواهد بود. باید اشاره داشت که کوین بیس قصد دارد با ایجاد همکاری‌های بیشتر با شرکت‌هایی مانند Alto IRA، Lemonade و …، ویژگی‌ها و مزایای بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

توییت کوین بیس

مطلب مفید: بازی Gunstar Metaverse چیست؟ آموزش گان استار متاورس

- Advertisement -

کاربران با پرداخت هزینه اشتراک کوین بیس وان، می‌توانند به‌صورت 24 ساعته به تیم پشتیبانی پلتفرم دسترسی داشته باشند و برای تمامی اشکالات فنی در حساب‌های خود از آن‌ها کمک بگیرند. نکته قابل‌توجه دیگر این پلتفرم برای کاربران آمریکایی ارائه فرم 8949 است که مربوط به پرداخت مالیات است. این فرم فرایند پرداخت مالیات رمزارزی را برای کاربران ساده می‌کند و با سازمان‌دهی خودکار تراکنش‌ها، کارهای مالیاتی آن‌ها را انجام می‌دهد.

گفتنی است که صرافی کوین بیس در تاریخ 2 مه و پیش از معرفی کوین بیس وان، پلتفرم معاملاتی بین‌المللی خود را معرفی کرده بود. این پلتفرم سازمانی به‌طور خاص برای معاملات مشتقه رمزارزی طراحی شده است.

به نظر می‌رسد این حرکت استراتژیک صرافی برای گسترده کردن فعالیت‌های خود در سطح جهانی، پاسخی به چالش‌های قانون‌گذاری باشد که کوین بیس در آمریکا با آن‌ها مواجه شده است. باید اشاره داشت که علیرغم تلاش شرکت برای فعالیت در سطح جهان، مدیرعامل صرافی خاطرنشان کرده است که به‌طور کامل به بازار آمریکا متعهد است.

برایی اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان