آیا توسعه دهندگان شیبا اینو کدهای شیباریوم را کپی کرده‌اند؟

خانهاخبارآیا توسعه دهندگان...

آنچه می‌خوانید...

قیمت شیبا اینو، یکی از برترین میم کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال در شبانه روز گذشته با ریزش 7 درصدی همراه بوده است. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق نگرانی کاربران در رابطه با راهکار لایه 2 این اکوسیستم یعنی شیباریوم باشد. کاربران شیبا روز گذشته متوجه شدند که شناسه یا ID زنجیره این شبکه لایه 2 کاملاً شبیه به یک بلاک چین دیگر است و در حقیقت کپی شده است.

راهکار لایه 2 شیبا اینو کپی است

به گزارش کریپتوپوتیتو، یکی از کاربران در این باره اشاره داشت که بررسی شناسه زنجیره یکی از ساده‌ترین کارهایی است که توسعه‌دهندگان هنگام راه‌اندازی و استقرار یک شبکه می‌توانند انجام دهند. وی در ادامه افزود که استفاده از یک شناسه از قبل موجود نامناسب و نشان‌دهنده بی‌کفایتی است چرا که این زنجیره به‌درستی کار نخواهد کرد و کاربرانی که تلاش کنند با آن تعامل داشته باشند در حقیقت با شبکه دیگر و از قبل موجود ارتباط برقرار خواهند کرد.

- Advertisement -

گفتنی است که به نظر می‌رسد شیباریوم از شناسه و کدهای شبکه رینیا (Rinia) استفاده کرده است. کاربران در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داده و گفتند چرا شبکه آزمایشی اکوسیستم شیبا باید از فایل شبکه آزمایشی رینیا استفاده کند. به نظر توسعه‌دهندگان نام شبکه را تغییر داده‌اند اما فراموش کرده‌اند شناسه زنجیره را نیز تغییر دهند.

مطلب مفید: کلاهبرداری معاملات P2P ارز دیجیتال چیست؟ چطور از آن جلوگیری کنیم؟

قابل‌توجه است که در اوایل ماه مارس، راه‌اندازی شبکه آزمایشی شیباریوم برای شیبا اینو و حامیان آن یک اتفاق بسیار بزرگ محسوب می‌شد. در همین رابطه، شیتوشی کوزاما، توسعه‌دهنده ارشد اکوسیستم شیبا توضیح داده بوده که به لطف شیباریوم، تیم توسعه می‌تواند با کاربران در تماس باشد و در عین حال فرایندها را به طور منظم پردازش کند.

وی افزود که این راهکار به تیم شیبا اجازه می‌دهد تا با شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال همکاری کنند و ارتباط خود با کسب و کارهایی که در گذشته با آنها همکاری داشته‌اند را نیز بازگردانند.

در پایان کوزاما توضیح داد که این شبکه کمک خواهد کرد تا اعتبارسنج‌های درست در شبکه قرار گیرند. گفتنی است که هدف از راه‌اندازی راهکار لایه 2 شیبا اینو، تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر نسبت به شبکه اصلی اتریوم است تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه سنگین شبکه اتریوم، مبادلات خود را تکمیل کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان