top banner adv

ورلد کوین (Worldcoin) کیف پول رمزارزی خود را راه‌اندازی می‌کند

ورلد کوین (Worldcoin) کیف پول رمزارزی خود را راه‌اندازی می‌کند
0
بازدید : 6755

ورلد کوین (Worldcoin)، پروژه رمزارزی که توسط سم آلتمن، هم‌بنیانگذار شرکت OpenAI توسعه یافته است، به‌زودی کیف پول رمزارزی خود را راه‌اندازی می‌کند. بر اساس اعلامیه آلتمن در روز گذشته، این کیف پول World App نام خواهد داشت و از نسخه بتا توکن این اکوسیستم با نام WLD، و همچنین ارزهای دیگری مانند رپد اتریوم، رپد بیت کوین، دای و یو اس دی سی پشتیبانی می‌کند.

ابتدا کیف پول ورلد کوین سپس توکن این اکوسیستم

به نقل از کریپتواسلیت، ورلد کوین در حال حاضر توکن در گردشی ندارد اما قصد دارد در سال جاری به این مهم دست یابد و توکن خود را نیز راه‌اندازی کند. کاربران کشورهای واجد شرایط می‌توانند توکن را در رویدادهای ماهانه یا هفتگی دریافت کنند. بر اساس داده‌های این پروژه، کاربران آمریکایی توانایی هولد این ارز دیجیتال را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید : رشد قیمت ها و بهبود احساسات بازار + تحلیل بیت کوین تاریخ 31 فروردین 1401

باید اشاره داشت که برنامه World App و اکوسیستم ورلد کوین بر بستر شبکه اتریوم قرار دارند و از تکنولوژی‌های این شبکه مانند حساب‌های برداشتی، سرویس نام اتریوم و یونی سواپ بهره‌مند هستند. نسخه بتا این پلتفرم بر بستر شبکه پالیگان خواهد بود اما نسخه نهایی بر رول آپ‌های اتریوم اجرایی خواهد شد. علاوه بر آن، باید اشاره داشت که ورلد کوین برای واریز و برداشت به‌صورت ارز فیات از پلتفرم‌های مون پی و Ramp استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : آيا Walmart به همكاري با بنياد لایت کوین فكر ميكند؟ دليل پامپ و دامپ قيمت لايت كوين چه بود؟

بیشتر بخوانید : 5 تصور اشتباه پیرامون به روزرسانی مورد انتظار مرج در شبکه اتریوم

مطلب مفید: معرفی 5 صرافی برتر ایرانی ارز دیجیتال در سال 1402

تمرکز پروژه بر هوش مصنوعی و ID

پروژه ورلد کوین در سال 2021 و با اتکا بر فناوری هویتی اسکن شبکیه چشم خود که با نام دیستوپیا نیز شناخته می‌شود، جنجال زیادی به پا کرد. آلتمن روز گذشته درباره نگرانی‌های مربوط به این فناوری صحبت کرد و اشاره داشت که کیف پول این اکوسیستم از محصول World ID استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : به عقیده پیتر برانت بیت کوین دچار کاهش بیشتری می شود

بر اساس داده‌ها، استفاده از این محصول اختیاری است. ورلد کوین توضیح داد که برنامه کیف پول اکوسیستم نیازی به اطلاعات شخصی کاربران ندارد و کاربران می‌توانند در لحظه داده‌های خود را حذف کنند.

علاوه بر آن، کلیدهای محصول World ID توسط خود کاربران نگه‌داری خواهد شد و کاربران می‌توانند این کلیدها را در سرویس‌های ابری و … نگه‌داری کنند. ورلد کوین در ادامه به برنامه‌های خود درزمینهٔ هوش مصنوعی نیز اشاره کرد. این پلتفرم برنامه دارد تا به مردم کمک کند که در عصر هوش مصنوعی و با بهره‌وری از این فناوری درآمد پایه جهانی داشته باشند. قابل‌توجه است که این پروژه به‌طور مستقیم با شرکت OpenAI ارتباط ندارد و تنها نکته مشترک این دو سم آلتمن است.

بیشتر بخوانید : بیت کوین به زیر 20000 دلار رسید؛ تحلیل تکنیکال BTC (21 تیر 1401)

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x