هولدر مرموزی 50% از موجودی توکن SLP اکسی اینفینیتی را در اختیار دارد

خانهاخبارهولدر مرموزی 50%...

آنچه می‌خوانید...

حدودا یک سال شده است که یک آدرس مرموز اکسی اینفینیتی مقادیر بسیار زیادی از توکن SLP را انباشت کرده است. گفتنی است که این توکن، رمز ارز داخل باز اکسی اینفینیتی است که به صورت پاداش میان کاربران توزیع می‌شود.

اکنون دارایی این هولدر ناشناس به بیش از 22 میلیارد توکن می‌رسد که بیش از 50 % موجودی در گردش توکن SLP محسوب می‌شود. مشکل این قضیه آنجاست که هیچکس نمی‌داند این آدرس متعلق به کیست و هدف وی از هولد این مقدار SLP چیست. اولین بار یکی از بازیکنان این بازی با نام مایکل بینکو متوجه این موضوع در تاریخ 25 اوت شد و درباره آن اطلاع رسانی کرد.

- Advertisement -

آیا جای نگرانی وجود دارد؟

بنکو به کوین تلگراف در این باره گفت که وی به این دلیل نگران شده است که کیف پول مذکور این مقدار SLP را در مدت زمان کوتاهی انباشت کرده و چنین اتفاقی می‌تواند به اقتصاد و اکوسیستم بازی آسیب بزند. وی در ادامه افزود:

«اگر کیف پول نگه دارنده این مقدار SLP یک فرد باشد، می‌تواند به وی کنترل زیادی روی اقتصاد این توکن دهد، مخصوصا در اقتصادی که مینت کردن توکن کار بسیار دشواری است.»

اکسی اینفینیتی در سال 2021 راه اندازی شد و یک بازی بلاک چینی است که در آن بازیکنان NFT هایی با تصویر موجودات کارتونی خریداری کرده و با آنها به مبارزه و … در محیط بازی می‌پردازند. توکن SLP پااش بازیکتان برای تکمیل کردن ماموریت های روزانه، مبارزه با دیگر بازیکنان و یا مبارزه در برابر هوش مصنوعی بازی است. از این توکن می‌توان برای زاد ولد اکسی های بیشتر، ساختن طلسم های درون بازی و یا فروش در صرافی ها استفاده کرد.

بنکو گفت که از به روزرسانی فصل قبل، یک بازیکن معمول اکسی اینفینیتی می‌تواند بین 10 تا 70 توکن SLP در روز دریافت کند. در نتیجه اگر فردی در مدت کوتاهی به موجودی 22 میلیارد توکنی رسیده کمی نگرانه کننده است چراکه می‌تواند قیمت را حتی در زمانی که باید به صورت طبیعی بالا برود، پایین نگه دارد. قیمت فعلی این توکن 0.0004 دلار است که فاصله ای 99 درصدی با اوج خود در محدوده 0.4 دلاری دارد.

مطلب مفید: اندیکاتور هش ریبان (hash ribbons indicator) چیست؟

چه کسی صاحب توکن های SLP است؟

تئوری های مربوط به این کیف پول تاکنون همه به در بسته خورده‌اند. بنکو در ابتدا گفت که این کیف پول یک سیستم مربوط به اکسی اینفینیتی است که به صورت خودکار توکن ها را میان بازیکنان توزیع می‌کند. اما الکساندر لارسون، هم‌بنیانگذار اسکای میویس گفت که نه این شرکت و نه اکسی اینفینیتی هیچ کدام از ارزهای دیجیتال این اکوسیستم را هولد نمی‌کنند. وی در ادامه افزود که تمامی توکن های موجود را خود بازیکنان ایجاد کرده‌اند.

گبی دیزون، همبنیانگذار ییلد گیلد گیمز نیز که یکی از دائوهای بزرگ برای کاربران اکسی است گفته که این مجموعه صاحب کیف پول نیست و ممکن است کیف پولی باشد که صرافی از آن برای نگه داری نقدینگی استفاده می‌کند. وی در این باره گفت که کیف پول به ما تعلق ندارد چرا که تمامی SLP های خود را برای زاد و ولد در بازی استفاده کرده‌ایم. محتمل ترین توضیح می‌تواند همان صرافی و نقدینگی آن باشد.

با این حال بنکو گفت که با وجود این موضوع که در بیشتر تراکنش های SLP یک طرف قضیه صرافی بایننس است اما با نگاهی به تراکنش ها می‌توان متوجه شد که این کیف پول به هیچ صرافی نیز تعلق ندارد. وی افزود که بایننس به نظر یک کیف پول رسمی دارد که این آدرس متعلق به آن نیست.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان