کیف پول کوین بیس پشتیبانی از BCH،XRP ،ETC و XLM را متوقف می‌کند

خانهاخبارکیف پول کوین...

آنچه می‌خوانید...

کیف پول کوین بیس روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دیگر از بیت کوین کش، ریپل، اتریوم کلاسیک و استلار پشتیبانی نخواهد کرد. به گفته کوین بیس، دلیل این تصمیم، میزان استفاده پایین از این 4 توکن بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، کوین بیس در اطلاعیه خود خاطرنشان کرده است این تصمیم، به معنای از بین رفتن دارایی کاربران نخواهد بود و دارایی‌ آنها مرتبط با آدرس آنها باقی مانده و از طریق عبارت بازیابی کیف پول، قابل دسترسی خواهند بود.

- Advertisement -

شایان ذکر است این اطلاعیه تنها شامل پشتیبانی کیف پول کوین بیس از این رمزارزها می‌شود و به معنای حذف آنها از فهرست معاملاتی صرافی کوین بیس نیست. البته صرافی کوین بیس پیش‌تر در ژانویه 2021 با توجه به پرونده حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت بلاکچینی ریپل، معاملات ارز XRP رو به حالت تعلیق درآورده بود. با این حال، مشخص نیست چه چیزی باعث شده که کوین بیس والت تصمیم به حذف بیت کوین کش، استلار و اتریوم کلاسیک گرفته است.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب سایت کوین بیس منتشرشده است، کاربران فرصت دارند تا تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) توکن‌های خود را به والتی دیگر منتقل کنند و از عبارت بازیابی خود، برای انتقال آنها استفاده نمایند.

کوین بیس والت، یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌ها در فضای رمزارزهاست که از شبکه‌های آربیتروم، سی‌چین (C-Chain) آوالانچ، بی‌ان‌بی چین، نوسیس چین (Gnosis Chain)، فانتوم اوپرا، آپتیمیزم، پالیگان، اکس‌دای و سولانا پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این کیف پول با تمامی شبکه‌های سازگار با اتریوم و ماشین مجازی آن کاملا سازگاری دارد.

توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از هرگونه ریسک احتمالی، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم کلاسیک و استلار خود را از کیف پول کوین بیس به کیف پول دیگری منتقل نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان