راهنمای کامل کیف پول کوین بیس برای مبتدیان

خانهآموزش هاراهنمای کامل کیف...

آنچه می‌خوانید...

همانطور که میدانید همیشه برای حفاظت و ذخیره رمزارزهای خود به یک کیف پول مناسب و البته از همه مهمتر امن نیاز دارید. کیف پول کوین بیس یکی از محبوب ترین کیف پول‌های خود حضانتی ارز دیجیتال محسوب می‌شود که توسط صرافی مشهور کوین بیس عرضه شده است. از عبارت خود حضانتی منظورمان این است که تنها شما به عنوان کاربر ارز دیجیتال مالک دارایی هایتان خود هستید. چرا که مدیریت کلیدهای خصوصی کیف به عهده خودتان است و در جایی به غیر از نزد خودتان ذخیره نخواهد شد. در این مطلب از فکت کوینز، راهنمای کیف پول کوین بیس برای افراد مبتدی را آورده‌ایم که با دنبال کردن آن، کار کردن با این کیف پول دیجیتال به مراتب ساده‌تر خواهد بود.

Coinbase Wallet که توسط صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس ایجاد شده است، به سرعت به یک کیف پول ترجیحی در بین کاربران تبدیل شد. به جز محیط کاربری روان، چیزی که این کیف پول را بسیار محبوب ساخت، ارتباط مستقیم آن با نام تجاری مشهور یعنی صرافی Coinbase است.

- Advertisement -

کیف پول کوین بیس در سال 2018 میلادی راه اندازی شد و توانسته به یکی از بهترین راه حل‌های خود حضانتی در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود. در این راهنما، ما نگاهی دقیق‌تر به نحوه راه اندازی کیف پول Coinbase به عنوان افزونه مرورگر و در گوشی هوشمند خود خواهیم داشت.

کیف پول کوین بیس به عنوان افزونه مرورگر

برای کسانی که ترجیح می دهند با دنیای وسیع Web3 از طریق رایانه تعامل داشته باشند، نصب کیف پول Coinbase به عنوان افزونه مرورگر منطقی ترین انتخاب محسوب می شود. برای انجام این کار، باید افزونه Coinbase Wallet را از فروشگاه وب کروم نصب کنید. برای نصب اینجا کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه، روی دکمه « Add to Chrome» کلیک کرده و مراحل نصب را به صورت آنچه در این مقاله برایتان فراهم آورده ایم، دنبال کنید. قبل از هرچیز بد نیست بدانید که شما دو گزینه دارید:

کیف پول کوین بیس
مراحل راه اندازی Coinbase Wallet

چگونه یک کیف پول جدید بسازیم؟

بیایید ابتدا نحوه ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال جدید در کوین بیس را ببینیم. به محض زدن دکمه آبی، از شما خواسته می شود که یک نام کاربری ایجاد کنید. به این ترتیب سایر کاربران می توانند شما را پیدا کنند و برای شما ارز دیجیتال ارسال کنند. دقت داشته باشید که پس از این دیگر نمی توانید نام کاربری خود را تغییر دهید!

با این حساب زمانی که مطمئن بودید از انتخاب خود راضی هستید، دکمه ارسال را بزنید. پس از آن یک عبارت 12 کلمه‌ای به شما داده می‌شود و لازم است که آن را ذخیره کنید. در نظر داشته باشید که از دست دادن این عبارت، به معنی آن خواهد بود که دیگر به ارزهای دیجیتال خود دسترسی نخواهید داشت و هیچ کاری برای رفع این موضوع نمی‌توان کرد.

کیف پول کوین بیس
ایجاد کیف پول کوین بیس

مطلب مفید: عبارت بازیابی یا Seed Phrase در کیف پول

مرحله بعدی یک لایه امنیتی اضافی است که توسط Coinbase Wallet ایجاد شده تا مطمئن شوید که عبارت seed را به درستی نوشته‌اید. در اینجا شما یک دسته از کلمات درهم را می‌بینید و باید روی اولین و آخرین کلمه از عبارت seed خود کلیک کنید. پس از آن، باید یک رمز عبور قوی و امن وارد کنید. توصیه می‌شود برای محافظت بیشتر، از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترهای ویژه استفاده کنید. در نهایت با چنین صفحه ای مواجه می‌شوید:

کیف پول کوین بیس
لایه امنیتی Coinbase Wallet

برای بررسی آدرس خود، کافی است نشانگر موس خود را روی نام خود در گوشه سمت چپ بالا نگه دارید و آدرس‌های اتریوم و سولانا خود را خواهید دید. شما می‌توانید از هر کیف پول دیگری به این آدرس‌ها توکن بفرستید.

کیف پول کوین بیس
آدرس‌ها اتریوم و سولانا

چطور از کیف پول دیگر به کوین بیس انتقال داشته باشیم؟

برای شرایطی که می‌خواهید از یک کیف پول دیگر به مقصد کیف پول کوین بیس انتقال توکن داشته باشید، کار به سادگی انجام خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عبارت بازیابی یا همان seed را در اختیار داشته باشید. بنابراین، برای مثال، اگر کیف پول MetaMask دارید که می‌خواهید آن را به کیف پول Coinbase وارد کنید، باید عبارت 12 کلمه‌ای را برای آن کیف پول MetaMask وارد کنید. پس از انجام این کار، باید یک نام کاربری انتخاب کنید و یک رمز عبور برای دسترسی به کیف پول بسازید.

اپلیکیشن موبایل کیف پول کوین بیس

استفاده از اپلیکیشن موبایل به همین سادگی است. ابتدا باید آن را دانلود کنید: بسته به اینکه از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، از اپ استور اپل یا پلی استور گوگل استفاده کنید. از آنجا، مراحل تقریباً مشابه مواردی است که در بالا توضیح داده شد.

کیف پول کوین بیس
اپلیکیشن موبایل Coinbase Wallet

در این فرایند اگر می خواهید کیف پول جدیدی بسازید، ابتدا باید یک پین تنظیم کنید یا گزینه بیومتریک را فعال کنید. پس از انجام این کار، برای دسترسی به کیف پول خود باید عبارت seed خود را یادداشت کنید.

از اپلیکیشن موبایل کیف پول کوین‌بیس، می‌توانید به راحتی ارز دیجیتال ارسال و دریافت کنید. همچنین می توانید حساب Coinbase خود را برای انتقال سریع و ایمن دارایی‌های دیجیتال به این اپلیکیشن متصل کنید. به علاوه اپلیکیشن موبایل به شما امکان معاملات ارزهای دیجیتال مختلف را از طریق یک برنامه DEX یکپارچه می‌دهد. اگر در حوزه nft ها هم فعال هستید،گزینهای به این نام برای شما وجود دارد تا بتوانید به راحتی به توکن های غیر قابل تعویض خود دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

همان طور که در بالا مشاهده کردید کیف پول کوین بیس، یک کیف پول ارز دیجیتال جامع و با محیط کاربری بسیار ساده است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شما چه تجربه‌ای در خصوص کیف پول‌های دیجیتال دارید؟

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان