صرافی OKX دومین گواه اثبات ذخایر خود را منتشر کرد

خانهاخبارصرافی OKX دومین...

آنچه می‌خوانید...

صرافی OKX به تازگی دومین گواه اثبات ذخایر خود را در وبسایت رسمی این پلتفرم منتشر کرد. این در حالی است که ماه گذشته صرافی اولین گزارش خود را ارائه داده بود. به نقل از کوین تلگراف، حیدر رفیق (Haider Rafique)، مدیر بازاریابی OKX روز گذشته در یک پست توییتری اشاره داشت که این صرافی متعهد شده تا به صورت ماهانه گزارش گواه اثبات ذخاییر خود را با مشتریان و کاربران پلتفرم به اشتراک بگذارد.

توییت حیدر رفیق

گواه اثبات ذخایر صرافی OKX

این اعلامیه علاوه بر گواه اثبات ذخایر حاوی قابلیت جدیدی نیز بود که بر اساس آن، کاربران قادر خواهند بود نسبت ذخایر OKX را برای داده‌های جدید و قدیمی، دارایی‌های خود تاییدی آنچین مشاهده کنند و داده‌های جدید و قدیمی را دانلود کنند. گواه اثبات ذخایر دوم این صرافی نشان می‌دهد که پلتفرم ذخیره 101 درصدی برای بیت کوین، 103 درصدی برای اتریوم و 101 درصدی برای تتر دارد تا بتواند تمامی برداشت‌ها از OKX را مدیریت کند.

مطلب مفید: آیا خرید بیت کوین در سال ۲۰۲۳ سرمایه‌گذاری مناسبی خواهد بود؟

همانطور که اشاره شد، صرافی در ماه گذشته نیز چنین گزارشی را منتشر کرد که در آن ذخیره پلتفرم برای بیت کوین، اتریوم و تتر به ترتیب 102،101 و 101% بود. OKX امیدوار است انتشار ماهانه این گزارش به افزایش شفافیت در فضای کریپتو و همچنین بازگشت اعتماد کاربران به صرافی‌ها پس از سقوط FTX کمک کند.

رفیق در این باره گفت که انتشار ماهانه گواه اثبات ذخایر نشان دهنده قدرت و تعهد صرافی OKX در رهبری صنعت کریپتو در رابطه با ایجاد شفافیت و اعتماد است. این اعلامیه پس از آن منتشر شد که یکی از مقامات ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به سرمایه‌گذاران هشدار داد که درباره اعتماد کردن به گزارش گواه اثبات ذخایر صرافی‌ها بسیار مراقب باشند.

در 22 دسامبر، در مصاحبه‌ای میان پائول مونتر، مدیر موقت حسابداری کمیسیون بورس با مجله وال استریت ژورنال، مونتر اشاره داشت که نتایج این حسابرسی‌ها و گزارش‌ها الزاما به معنای آن نیست که صرافی از  نظر مالی در موقعیت خوبی قرار دارد. از نظر وی، این گزارش‌ها اطلاعات حیاتی لازم برای سهام داران که نشان دهنده دارایی کافی برای پرداخت بدهی باشد را نشان نمی‌دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان