گوچی (Gucci) پذیرش ایپ کوین را آغاز کرد

خانهاخبارگوچی (Gucci) پذیرش...

آنچه می‌خوانید...

گوچی (Gucci)، غول ایتالیایی صنعت مد تبدیل به اولین برند بزرگی شده است که ایپ کوین، توکن وابسته به بورد ایپ را به عنوان ابزار پرداخت می‌پذیرد. این تصمیم روز دوشنبه اعلام شد و می‌تواند باعث شناخته شدن هرچه بیشتر پروژه ایپ کوین و همچنین کاربردی شدن بیشتر این ارز دیجیتال شود.

مشتریان گوچی در آمریکا از این پس می‌توانند برای خرید محصولات خود ایپ کوین پرداخت کنند. گفتنی است که زیرساخت این پرداخت ها را نیز شرکت بیت پی فراهم خواهد کرد که در گذشته نیز به شرکت های بزرگ دیگری مانند AMC کمک کرده بود تا بتوانند از خدمات رمز ارزی بهره مند شوند.

توییت ایپ کوین

علیرغم سقوط بازار کریپتو، این برند صنعت مد اقدامات زیاد و جدی را برای ورود به این حوزه انجام داده است. در ماه فوریه، گوچی با همکاری برند اسباب بازی سوپرپلاستیک از مجموعه NFT های خود با نام سوپرگوچی خبر داد. ماه بعد نیز مجموعه NFT دیگری را تحت عنوان گوچی گریل (Gucci Grail) منتشر کرد. این مجموعه صاحبان پروژه های برتر NFT مانند بورد ایپ را هدف خود قرار داده بود.

در ماه مه، شرکت برنامه خود برای پذیرش 12 دارایی کریپتویی در سراسر آمریکای شمالی را اعلام کرد. این لیست شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، رپد بیت کوین، لایت کوین، شیبا، دوج کوین و 5 استیبل کوین می‌شد. پس از تصمیم گوچی مبنی بر پذیرش ایپ کوین، حامیان و دارندگان بورد ایپ حمایت خود از این تصمیم را نشان دادند.

یکی از کاربران توییتری اعلام کرد که اولین فردی است که به خرید محصولات این مجموعه با اتریوم پرداخته است. در پاسخ به اعلامیه ایپ کوین نیز این کاربر باری دیگر اعلام کرد که می‌خواهد اولین فردی باشد که از طریق این ارز خریدی را از گوچی انجام می‌دهد.

مطلب مفید: پوزیشن لانگ (Long Position) چیست ؟

جامعه ایپ کوین

ایپ کوین در ماه مارس امسال راه اندازی شد و دائو و جامعه حاکمیتی آن، در این مدت تصمیم های مهم زیادی گرفته و به شدت فعال بوده‌اند. یکی از مهم ترین تصمیم ها وتو کردن طرح پیشنهادی مهاجرت ایپ کوین از اتریوم به بلاک چینی جدید در ماه ژوئن بود. ماه گذشته، دائو این مجموعه به چندین طرح پیشنهادی مهم رای مثبت داد که از مهم ترین آنها می‌توان به بررسی امکان میزبانی کنفرانس و جشنواره NFT و تامین بودجه ایپ کوین برای بورد ایپ Gazette تا تبدیل به یک سایت خبری 24 ساعته شود، اشاره کرد. علاوه بر آن، این پروژه قصد دارد قابلیت استیکینگ ایپ را نیز به درخواست اعضای جامعه خود به زودی راه اندازی کند.

توییت ایپ

در زمان نگارش این مطلب، قیمت ایپ کوین با جهشی 11.4 درصدی در هفت روز گذشته به محدوده 6.74 دلاری رسیده است. ایپ در چند وقت اخیر قدرت خوبی از خود نشان داده و بیشتر آن را مدیون پروژه متاورسی خود آدرساید است. گفتنی است که ارزش بازار ایپ 2.06 میلیارد دلار است و این ارز در رتبه 33 برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. با این حال باید توجه داشت که ایپ نسبت به اوج قیمتی خود فاصله ای 74.8 درصدی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان