top banner adv

گوگل: میزان درآمد تبلیغاتی مربوط به رمزارزها از تیر ماه کاهش یافته است

گوگل: میزان درآمد تبلیغاتی مربوط به رمزارزها از تیر ماه کاهش یافته است
0
بازدید : 9016

هولدینگ آلفابت، شرکت مادر گوگل در گزارش درآمد سه ماهه خود از کاهش درآمدهای تبلیغاتی مربوط به حوزه رمزارزها خبر داد.

بیشتر بخوانید : ریپل سرانجام با ارائه ویدیوهای جلسات خود موافقت کرد

به گزارش کوین تلگراف، آلفابت گزارش درآمد سه ماهه سوم خود را در تاریخ 25 اکتبر منتشر کرد. بر اساس این گزارش، درآمد این هولدینگ نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته، 6% افزایش و به 69.1 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، این میزان نسبت به درآمد سه ماهه دوم سال جاری (69.7 میلیارد دلار) مقداری کاهش یافته است.

درآمد سه‌ماهه سوم هولدینگ آلفابت شامل درآمدهای سرویس‌های گوگل از جمله خدمات تبلیغاتی این شرکت است. بر این اساس، میزان درآمد بخش تبلیغاتی گوگل طی یک سال گذشته از 58.8 میلیارد دلار به 61.3 میلیارد دلار افزایش یافته است.

علیرغم افزایش جزئی در میزان درآمدهای ناشی از تبلیغات شرکت گوگل، فلیپ شیندلر، مدیر ارشد بازرگانی گوگل خاطرنشان کرد میزان درآمد این شرکت از تبلیغات حوزه‌های مالی و ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید : گسترش فعالیت ورم هول در حوزه کریپتو؛ کازماس یازدهمین همکار این پل ارتباطی شد

وی در این رابطه گفت:

ما شاهد کاهش میزان هزینه‌ها از سوی برخی از شرکت‌های تبلیغ‌کننده در حوزه‌های خاص بودیم. به عنوان مثال، در خدمات مالی، ما کاهش تبلیغات در حوزه بیمه، وام‌دهی، وام مسکن و ارزهای دیجیتال را تجربه کردیم.

گوگل خط مشی خدمات و محصولات خود را در جولای سال جاری به‌روز کرد و الزامات تبلیغات مربوط به مشاغل، خدمات و محصولات حوزه رمزارز را روشن‌تر کرد. در خط مشی جدید گوگل، الزاماتی در رابطه با ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول و همچنین صرافی‌ها به شهروندان کشورهای فرانسه، آلمان، کره جنوبی، فلیپین، امارات، هنگ کنگ و تایلند مشخص شده و تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با رعایت این الزامات، خدمات خود را از طریق موتور جستجوی گوگل تبلیغ نمایند.

بیشتر بخوانید : سقوط آزاد بیت کوین؛ آیا پادشاه رمزارزها بازخواهد گشت؟

این تغییر پس از آن رخ داد که شرکت گوگل در آگوست سال 2021، به تبلیغات حوزه کریپتو پس از ممنوعیتی که در سال 2018 وضع کرده بود، چراغ سبز نشان داد. گوگل در سال 2018، پس از سقوط بازار رمزارزها و متضرر شدن سرمایه‌گذاران، تبلیغات مربوط به حوزه رمزارزها و همچنین عرضه‌های اولیه کوین را ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید : فعالیت دوباره ایلان ماسک در توییتر؛ از دانشگاه خیالی تا خندیدن به ادوارد اسنودن

بازارهای مالی جهانی و بازار رمزارزها همچنان در شرایط سختی قرار دارند و پلتفرم تحقیقاتی گلسنود بازار نزولی کنونی را بدترین بازار نزولی تاریخ نامیده است.

علیرغم کاهش درآمد گوگل از تبلیغات رمزارزها، نگرش این شرکت نسبت به این حوزه تغییر نکرده است. این شرکت در ماه جاری از همکاری خود با صرافی آمریکایی کوین بیس برای پرداخت خدمات ابری با استفاده از بیت کوین خبر داد.

بیشتر بخوانید : روبل دیجیتال به کسب و کارهای روسیه رونق میبخشد

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x