گوگل کلاود یک نود اعتبارسنج در شبکه سولانا راه‌اندازی خواهد کرد

خانهاخبارگوگل کلاود یک...

آنچه می‌خوانید...

گوگل کلاود (Google Cloud)، پلتفرم ابری شرکت گوگل اعلام کرد در حال راه‌اندازی یک نود اعتبارسنج در شبکه سولانا است و با این شبکه بلاکچینی برای ارائه خدمات دیگر همکاری خواهد کرد.

به گزارش بی‌این کریپتو، پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات ابری گوگل روز 3 نوامبر در توییتی اعلام کرد یک اعتبارسنج یا ولیدیتور تولیدکننده بلاک در شبکه سولانا راه‌اندازی می‌کند تا در در اعتبارسنجی تراکنش‌های این بلاکچین مشارکت داشته باشد.

همکاری گوگل کلاود و شبکه سولانا

به تازگی، شرکت آلمانی هتسنر فعالیت نزدیک به هزار اعتبارسنج در شبکه سولانا را به دلیل نقض سیاست‌های خود متوقف کرد. با این حال، آناتولی یاکاونکو، یکی از بنیانگذاران شرکت سولانا خاطرنشان کرد یک اعتبارسنج جدید در ادامه مسیر به این شبکه اضافه شده و کمک شایانی به این بلاکچین خواهد کرد. علاوه بر این، یاکاونکو وعده داد تا پایان سال هیچ قطعی دیگری در شبکه سولانا ایجاد نخواهد شد.

علاوه بر راه‌اندازی یک نود ولیدیتور، گوگل کلاود خاطرنشان کرد سرویس میزبانی نود جدید خود با نام «Blockchain Node Engine» را تا سال 2023 با شبکه سولانا ادغام خواهد کرد. به دنبال این ادغام، کاربران می‌توانند به سادگی در فضای ابری گوگل یک نود اختصاصی سولانا راه‌اندازی کنند.

Blockchain Node Engine، یک سرویس میزبانی نود است که به خاطر استفاده مکرر در بین توسعه‌دهندگان اتریوم شهرت دارد. در صورتی که این ویژگی با سولانا ادغام شود، گوگل این شبکه بلاکچینی را در دسترس مخاطبان وسیع‌تری قرار خواهد داد.

پلتفرم ابری گوگل همچنین اعلام کرد داده‌های مربوط به شبکه سولانا را ایندکس خواهد کرد تا توسعه‌دهندگان این اکوسیستم بتوانند به راحتی به داده‌های تاریخی دسترسی داشته باشند.

اخبار جدید پیرامون همکاری گوگل با شبکه سولانا در حالی منتشر می‌شود که این غول جستجو پیش از این از برنامه استفاده از پرداخت‌های ارز دیجیتال برای سرویس‌های ابری خود خبر داده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان