گوگل کلود به اعتبارسنج شبکه تزوس تبدیل می‌شود

خانهاخبارگوگل کلود به...

آنچه می‌خوانید...

گوگل کلود (Google Cloud)، پلتفرم خدمات ابری شرکت بزرگ گوگل و غول حوزه تکنولوژی به تازگی اعلام کرده است که به اعتبارسنجی در شبکه بلاک چینی تزوس تبدیل می‌شود. بدین ترتیب و بر اساس اعلامیه پلتفرم، مشتریان گوگل کلود قادر خواهند بود که نودهای تزوس، نوعی کامپیوتر که با اجرای نرم‌افزار بلاک چینی به تأیید اعتبار، ذخیره و تاریخچه تراکنش‌های شبکه می‌پردازد را اجرایی کنند.

گوگل کلود، اعتبارسنج شبکه تزوس

به نقل از کوین دسک، مشتریان با اجرایی کردن نودهای تزوس و انجام فرایند تأیید و ذخیره تراکنش‌ها می‌توانند به ساخت برنامه‌های مبتنی بر وب 3 در شبکه کمک کنند. گفتنی است که تزوس به آخرین بلاک چینی تبدیل شده که گوگل کلود از اجرا کنندگان نودهای آن به شمار می‌رود.

- Advertisement -

این پلتفرم خدمات ابری در ماه اکتبر اعلام کرد که یک سرویس میزبانی از نودها را برای پروژه‌های اتریوم راه اندازی کرده است و کمی پس از آن نیز خبر داد که به اعتبارسنجی در شبکه رقیب اتریوم یعنی سولانا تبدیل شده است. چنین همکاری‌هایی نشان می‌دهد که غول‌های حوزه فناوری علاقه بسیار زیادی به پروژه‌ها و پروتکل‌های ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین دارند.

مطلب مفید: شبکه همتا به همتا (peer to peer) چیست؟

علاوه بر آن، چنین همکاری‌هایی می‌تواند برای دیگر شرکت‌هایی که علاقه‌مند به حوزه بلاک چین هستند نیز الهام‌بخش و درگاهی باشد تا به‌زودی شاهد حضور آن‌ها در این صنعت باشیم. با حضور پلتفرم‌هایی مانند گوگل کلود، شرکت‌های کوچک‌تر می‌دانند که می‌توانند از زیرساخت‌هایی با مقیاس‌ها بسیار بزرگی بهره‌مند شوند که توسط شرکت‌هایی مانند گوگل فراهم شده‌اند.

گفتنی است که گوگل کلود پس از حضور در حوزه ارزهای دیجیتال به رابطه حساب‌های کاربری هک شده و مجرمان سایبری در رابطه با استخراج ارزهای دیجیتال نیز اشاره کرد که نشان از هماهنگی و آگاهی این پلتفرم نسبت به خطرات امنیتی حاضر در این صنعت دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان