یک ماینر 4400 واحد بیت کوین را به صرافی بایننس منتقل کرد

خانهاخباریک ماینر 4400...

آنچه می‌خوانید...

با رکود اخیر در بازار ارز دیجیتال، برخی از ماینرها به سراغ فروش دارایی‌های خود رفته‌اند. به تازگی یک ماینر بیت کوین، حدود 4400 واحد از این ارز را به صرافی بایننس ارسال کرده است. این چهارمین تراکنش بزرگ استخراج‌کنندگان بیت کوین به صرافی‌ها در طول دو ماه گذشته است.

همزمان با این اتفاق، تحلیل داده‌های مختلف نشان می‌دهد احتمالا بیت کوین به کف قیمت خود رسیده است. البته هنوز هیچ نشانه روشنی در رابطه با زمان صعودی شدن بازار وجود ندارد.

ظاهرا شرکت مشهور استخراج بیت کوین Poolin پشت این انتقال بزرگ به صرافی بایننس است. به گفته یکی از تحلیلگران شرکت کریپتوکوانت، این چهارمین تراکنش بزرگ ماینرهای بیت کوین در دو ماه گذشته است.

تراکنش‌های قبلی به صرافی‌ها در تاریخ 12 مه (2600 واحد بیت کوین)، 16 ژوئن (4700 واحد بیت کوین) و 22 ژوئن (5700 واحد بیت کوین) صورت گرفته است.

نمودار میزان بیت کوین منتقل شده به صرافی‌های رمزارز توسط ماینرها
نمودار میزان بیت کوین منتقل شده به صرافی‌های رمزارز توسط ماینرها

یکی دیگر از تحلیلگران کریپتوکوانت معتقد است روند نزولی بیت کوین، تا حدودی کنترل شده است و بر اساس شاخص MVRV، احتمالا به کف قیمت نزدیک شده‌ایم.

این تحلیلگر با استفاده از اندیکاتور نسبت سود خروجی تعدیل یافته (Adjusted Output Profit Ratio) اظهار داشت:

وقتی به ضرر و زیان‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که در طول بازار نزولی، دوره‌های طولانی‌مدت فروش در زیر قیمت پایه در نهایت به سود منجر می‌شود. این به آن دلیل رخ می‌دهد که مشارکت‌کنندگان در این شبکه به دنبال خروج از بازار با صفر رساندن زیان خود هستند.

وی افزود:

این تحولات باعث می‌شود تا اکثر ارزها دوباره با قیمت متوسط خود در طول دوره‌های بهبود قیمت (همزمان با یک روند مرکزی نزولی) به فروش برسند.

نمودار نسبت سود خروجی تعدیل یافته (Adjusted Output Profit Ratio)
نمودار نسبت سود خروجی تعدیل یافته (Adjusted Output Profit Ratio)

این تحلیلگر معتقد است زمانی که بر اساس این اندیکاتور، خروج معامله‌گران با سود همراه شود، می‌توان پایان روند نزولی را اعلام کرد و منتظر رکوردشکنی بیت کوین بود.

نظر شما در رابطه با تراکنش‌های ماینر های بیت کوین و انتقال کوین‌ها به صرافی‌ها چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان