یک نهنگ مرموز از اواسط سپتامبر ۵ هزار بیت کوین خریداری کرده است

خانهاخباریک نهنگ مرموز...

آنچه می‌خوانید...

هویت و انگیزه نهنگ مرموزی که از اواسط ماه سپتامبر تقریبا ۵ هزار بیت کوین جدید را به کیف پول خود اضافه کرده است، مورد سوال و بررسی است.

به گزارش U.Today، بیت کوین (BTC) هم همچون دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ بازار، هنوز نتوانسته است به رکود نزولی خود در اوایل سه ماهه چهارم سال 2022 پایان دهد. با این حال از خبرها این‌طور به نظر می‌رسد که برخی از نهنگ‌ها مطمئن هستند که این افت ارزش، زمان بسیار مناسبی برای خرید است. بر همین اساس، این اواخر یک نهنگ مرموز به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ادامه داده و 500 میلیون دلار از دارایی خود را به خرید بیت کوین اختصاص داده است.

- Advertisement -

از ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۲، نهنگ‌ها به شدت و با جدیت مشغول خرید طلای دیجیتال هستند و بیت کوین را هم عموما به قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه خریداری می‌کنند. بر این اساس موجودی خالص آن‌ها از 21799 بیت کوین، به 26280 بیت کوین افزایش یافته است. در کمتر از سه هفته، موجودی دلاری کیف پول این نهنگ به میزان ۵۰۰ میلیون دلار تغییر را تجربه کرده است. علی‌رغم عملکرد کمرنگ و ضعیف بزرگترین ارز رمزنگاری شده بازار (بیت کوین)، دو روز پیش حداکثر قیمت داخلی آن به بیش از 521 میلیون دلار رسید.

همان‌طور که قبلا هم تحلیل شده بود، بر اساس مشاهدات چند ساله، سپتامبر معمولاً سخت‌ترین ماه برای بیت کوین (BTC) است و در این ماه «ترس شدید» بر این بازار خسته‌کننده تسلط دارد تحلیل‌گران @Capital15C حدس می‌زنند که مالک این کیف پول یا یک سرمایه‌گذار خصوصی فوق‌العاده ثروتمند است، یا یک نئوبانک دوستدار بیت کوین. در همین حال، به نظر می‌رسد بازار بیت کوین هنوز تا رسیدن به بازار گاوی و صعودی شدن فاصله دارد. از 15 سپتامبر 2022، شاخص ترس و طمع بیت کوین هنوز در منطقه ترس شدید باقی مانده است. تا زمان انتشار این گزارش، بیت کوین با قیمت 19,489 دلار در پلتفرم‌های اصلی معاملات در حال خرید و فروش است و در 24 ساعت گذشته کمتر از 0.6 درصد افزایش را تجربه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان