انتقال 100،000 واحد BTC توسط ماینرهای هیوبی پس از سرکوب های چین

خانهاخبارانتقال 100،000 واحد...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط IntoTheBlock، هشتمین استخر استخراج بیت کوین هیوبی پس از سرکوب های اخیر دولت چین در حدود 100،000 BTC را منتقل کرده است.

نقل و انتقالات ماینرهای هیوبی

با توجه به گزارشی که وبسایت یوتودی منتشر کرده، پس از تشدید شدن مقررات رمزنگاری در چین، Huobi هشتمین استخر بزرگ استخراج بیت کوین در جهان مجبور به انتقال مقدار زیادی بیت کوین شده است.

- Advertisement -

این استخر نزدیک به 100،000 واحد بیتکوین معادل 4.21 میلیارد دلار را منتقل کرده است. این بالاترین مبلغی است که توسط ماینرها از اواخر دسامبر 2017 منتقل شده است. این رکورد قبلا متعلق به زمانی بود که بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک به 20000 دلار دست یافت.

تحلیلگران IntoTheBlock معتقدند که این انتقال عمده میتواند برای تامین برداشت های مشتریان Huobi صورت گرفته باشد. پس از سرکوب های چین اکثریت کاربران در حال انتقال BTCهای خود به کیف پول های سرد هستند.

مطلب مفید: Huobi ثبت نام کاربران چینی را متوقف کرد

خداحافظی با سرزمین اصلی چین

پیشتر گزارش کردیم که دو صرافی بزرگ هیوبی و بایننس در حال حاضر با فشار شدید مقامات در سرزمین اصلی چین روبرو هستند. ابتدا اخباری مبنی بر توقف ثبت نام کاربران جدید از سرزمین اصلی چین منتشر شد و روز بعد، Huobi اعلام کرد که به تدریج خدمات خود را در این منطقه متوقف می کند.

Binance نیز مانند هیوبی اجازه نمی دهد که مشتریان جدید از چین در این پلتفرم ثبت نام کنند. به گفته روزنامه نگار چینی کالین وو، هیوبی و بایننس تنها صرافی هایی نیستند که با فشار نظارتی روبرو هستند. صرافی BiKi، که بنیانگذار هیوبی در آن سرمایه گذاری کرده است، بتازگی اعلام کرد در 30 نوامبر تعطیل خواهد شد.

مطلب مفید: SparkPool دومین استخر ماینینگ بزرگ جهان، فعالیت خود را متوقف کرد

وو همچنین خبر از بسته شدن چندین صرافی چینی دیگر داد. با این حال، او توییت کرد که کارآفرینان مشغول جذا کارمندانی هستند که از این پلتفرم ها استعفا داده اند. باتوجه به گزارشات موسسات بیشتری به فعالیت خود در حوزه رمزنگاری ادامه میدهند و فعالیت خود را گسترش می دهند. وی افزود شرکت های صنعت رمزنگاری شدیدا خواستار مهندسان نرم افزار هستند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با تیم فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان