سود 1000 درصدی سرمایه گذارانی که شیبا اینو را در کف قیمتی خریدند

خانهاخبارسود 1000 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بر اساس داده های IntoTheBlock، نزدیک به 5 هزار معامله گر و سرمایه گذاری که توکن شیبا اینو را در کف قمیتی خریداری کردند، اکنون در حال تجربه کردن سود بیش از 1000 درصد هستند.

5 هزار نفر خوش شانس

به گزارش یوتودی، در حالی که همچنان کیف پول هایی وجود دارند که با نگه داشتن شیباهای خود به سود خارق العاده 1000 درصدی رسیده‌اند، بیشتر آدرس هایی که شیبا اینو خریده بودند در مسیر رسیدن این رمز ارز به اوج قیمتی خود، دارایی های خود را فروختند. 5 هزار هولدری که در بالا به آنها اشاره شد، بر اساس داده های درون زنجیره ای برخلاف اکثریت دارایی های خود را نفروخته و تصمیم گرفته‌اند به امید رشد بیشتر قیمت همچنان هولدر شیبا اینو باشند.

- Advertisement -

در تاریخ 12 ژوئن 2021، قیمت شیبا اینو به کف تاریخی خود رسید. در حالی که این توکن در 0.00000559 دلار در حال معامله بود، موفق شد با رشدی 40 درصدی از کف قیمتی فاصله بگیرد و تا حدی به روند صعودی امیدوار شود.

جمعیت هولدرهای شیبا اینو

با مشهور شدن و محبوبیت روز افزون شیبا اینو در فضای ارزهای دیجیتال، تعداد هولدرهای کوتاه مدتی این رمز ارز در ماه اکتبر با افزایش همراه شد. در ماه شپتامبر بیشتر هولدرهای شیبا اینو به مدت 1 تا 12 ماه بود که صاحب شیبا بودند، در ماه اکتبر اما تعداد هولدرهای میان مدتی به 60 درصد کاهش یافت. این در حالی که است تعداد آنها قبلا 85 درصد بود.

مطلب مفید: تغییر نام فیسبوک به متا (Meta) به نفع توکن های متاورس تمام شد

نمودار روزانه شیبا اینو

زمانی که هولدرهای یک دارایی، معمولا معامله گران خردی هستند که سود کوتاه مدت را به بلند مدت ترجیح می‌دهند، بازار باید انتظار نوسانات بسیار بیشتری را نسبت به گذشته داشته باشد. دوج کوین و شیبا اینو در صنعت ارزهای دیجیتال به همین خاطر همیشه جزء مورد بحث ترین موضوعات هستند. توجهات جامعه به این ارزها نشان می‌دهد سرمایه گذاران خرد همچنان به این رمز ارزها علاقه دارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان