با حل شدن بحران کمپانی اورگراند بیت کوین توانست سطح 42،000 دلاری را بازیابی کند

خانهاخباربا حل شدن...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: اصلاح بیت کوین عمدتا به دلیل احساسات منفی پس از بحران کمپانی املاک اورگراند در چین ایجاد شد. اما با حل این بحران بیت کوین توانست پس از سقوط به زیر سطح 40000 دلار در اوایل امروز بهبود تدریجی را آغاز کند.

حل بحران کمپانی اورگراند و بهبود بیت کوین

پس از آنکه BTC برای اولین بار از ماه آگوست به کمتر از 40،000 دلار کاهش یافت و انتقادات بسیاری از سوی نهادهای نظارتی دریافت کرد. موفق شد روند قیمت خود را معکوس کند و به سطح 42،000 دلار برسد.

- Advertisement -

در اوایل امروز، بزرگترین رمزارز جهان پس از افت کوتاه مدت به 39،625 دلار و کاهش 3/2 درصدی. به سطح 42،132 دلار بازگشت (2.9 درصد افزایش یافت). با این حال، 10 ارز برتر دیگر: اتریوم، لایت کوین و سولانا در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش بیشتری بودند.

همانطور که پیشتر گزارش کردیم، اصلاح بیت کوین عمدتا به دلیل احساسات منفی پس از بحران کمپانی املاک اورگراند. در چین ایجاد شد. در آن زمان Evergrande Group، دومین مسکن ساز بزرگ در چین، نتوانسته بود بدهی 2 تریلیون دلاری خود به سهامداران را پرداخت کند.

با این حال، به گفته CNBC، این شرکت برای پرداخت به موقع سود اوراق قرضه داخلی خود مذاکره کرده است. علاوه بر این، با توجه به گزارش یوتودی، بانک مرکزی محلی برای حمایت از سیستم بانکی محلی 14 میلیارد دلار اهدا کرده است. این اقدامات در حال حاضر تا حدودی نگرانی‌های سرمایه گذاران را برطرف کرده است.

SEC از کنگره می خواهد در زمینه مقررات رمزنگاری کمک کند

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا معتقد است شکاف های خاصی در رابطه با ارزهای دیجیتال وجود دارد که کنگره آمریکا میتواند در حل این مشکلات کمک کند. وی در صحبت های خود به طور ویژه به قوانون گذاری صرافی های دیجیتال اشاره کرد.

این آژانس نظارتی اخیراً صرافی Coinbase را تهدید به شکایت کرده مگر اینکه پروژه وام دهی خود را لغو کنند. سرانجام مدیر عامل شرکت برایان آرمسترانگ تسلیم شد و محصولی را که برای راه اندازی آماده می شد را کنار گذاشت.


جهت اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با تیم فکت کوینز همراه باشید:

مطلب مفید: توقف برنامه وام دهی صرافی کوین بیس؛ فشار کمیسیون بورس جواب داد

بیشتر بخوانید: حمام خون در بازار: بازار سهام هنگ کنگ مقصر است

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان