فوری؛ بیت کوین، پادشاه رمزارزها رکورد زد و به 66 هزار دلار رسید

خانهاخبارفوری؛ بیت کوین،...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بیت کوین سرانجام تمامی مقاومت های پیش روی خود را شکست و موفق به ثبت رکورد جدیدی شد و اکنون در فاز کشف قیمت قرار دارد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر با افزایش قیمت 5 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته در کانال 66 هزار دلار معامله می شود. به نظر می رسد بزرگترین ارز دیجیتال بازار اکنون سطح 70 هزار دلاری را هدف قرار داده باشد و با نگاهی به شدت صعود کنونی، فتح این قله بسیار محتمل به نظر می رسد.

- Advertisement -

به گزارش کوین گیپ، بیت کوین ماه اکتبر را از زیر 45 هزار دلار و پس از سپتامبری قرمز رنگ آغاز کرد اما توانست در طول هفته اول این ماه، بیشتر ضرر و زیان ماه گذشته را بازیابی کند. هفته دوم اکتبر نیز برای بازیابی بیشتر ضرر ماه مه کافی بود.

طرفداران بیت کوین پیش بینی کردند ماه اکتبر می تواند روند صعودی که سال گذشته کلید خورده بود را تکرار کند؛ روندی که به سه برابر شدن قیمت منجر شد و در صورت تکرار آن، قیمت تا یکصد هزار دلار فراتر خواهد رفت.

افزایش قیمت بیت کوین در پی کاهش عرضه آن رخ می دهد. معامله گران و هولدرها در انتظار افزایش قیمت بیشتر و کسب سود، فعلاً تمایلی به فروش ندارند و این موضوع باعث شده تا سطح بیت کوین صرافی ها به پایین ترین سطح سه سال اخیر خود رسیده باشد که بیانگر احساسات صعودی سرمایه گذاران نسبت به این ارز است.

تصویب نخستین صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین توسط کمیسیون بورس و همچنین رکوردشکنی این صندوق در نخستین روز معاملاتی‌اش نیز تأثیر زیادی در این رکوردشکنی داشته است. همانطور که گزارش دادیم، حجم معاملات صندوق ETF پروشیرز که در بورس نیویورک با نام BITO فعالیت می کند در روز نخست به مرز یک میلیارد دلار رسید.

رکوردشکنی اخیر بدان معناست که هر کسی که تا به حال بیت کوین را با هر قیمت دلاری خریداری کرده بود اکنون در سود قرار گرفته است.

حال باید دید صعود تا کجا ادامه خواهد داشت. نظر شما چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان