مدیر عامل بایننس آمریکا : بیت کوین سال 2022 ، 100 هزار دلار خواهد شد.

خانهاخبارمدیر عامل بایننس...

آنچه می‌خوانید...

گزیده خبر:

به گفته کاترین کولی ( Catherine Coley) ،مدیر عامل صرافی بایننس آمریکا، طرفداران بیت کوین با ورژن پرسرعت تری از روند صعودی سال 2017 روبرو خواهند شد. که در نهایت باعث میشود قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار برسد.

کاترین کولی ، مدیرعامل شعبه U.S صرافی بزرگ بایننس، بازار پررونق کنونی بیت کوین را به عنوان نشانه ای از توانایی این ارز برای رسیدن به قیمتی فراتر از 100 هزار دلار میبیند.

- Advertisement -

او در گفتگویی که دیروز با خبرگزاری KLTA داشت، گفت که افزایش قیمت اخیر بیت کوین ( افزایش قیمت از 19000 دلار به بیشتر از 34،000 دلار در کمتر از یک ماه)، ممکن است به دلیل افزایش تعداد سرمایه گذاران نهادی علاقمند به این رمزارز باشد.

وی افزود:

براساس روند صعودی سال 2017 که یک سال بعد از هاوینگ اتفاق افتاد، دنیای رمزارز میتواند شاهد یک افزایش قیمت بسیار سریع باشد.

کولی میگوید :

“شاید زمانی فکر میکردیم ممکن است 50،000 دلار منطقی باشد. اما رقمی که در نظر من است قطعاً از این رقم بیشتر خواهد بود. من فکر می کنم که تا پایان سال 2021 بیتکوین به مبلغ 75،000 دلار یا شاید 100،000 دلار برسد.”

 بیت کوین 1،000،000 دلاری !!

مدیر عامل Binance.US در پیش بینی های خوش‌بینانه خود تنها نیست. دن هلد ،سرپرست واحد رشد صرافی کراکن ، از سال گذشته گفته است که بیتکوین می تواند در سال 2021 وارد یک “ابر چرخه” رشد شود. و در نهایت قیمت آن به 1،000،000 دلار برسد. هفته گذشته هلد در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، پیش بینی کرد که با توجه به رواج پیدا کردن بیت کوین قیمت این دارایی دیجیتال صد برابر افزایش خواهد یافت.

این روند صعودی کنونی، مورد توجه رسانه های خبری مهم نیز قرار گرفته است . بیت کوین در تاریخ 4 ژانویه صفحه نخست روزنامه تجارت بین الملل ( Financial Times) انگلستان را به خودش اختصاص داد . اولین نسخه بین المللی این روزنامه دوشنبه 4 ژانویه منتشر شد.

در زمان انتشار این خبر ، بیتکوین در مرحله اصلاح قرار دارد و قیمت آن تا  30400 دلار رسیده است.

 

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان