پیش بینی و تحلیل قیمت سیف مون تاریخ 15 آبان 1400

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: تحلیل سیف مون (SafeMoon) تاریخ 15 آبان نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال از زمان ثبت اوج قیمتی خود در تاریخ 29 اکتبر، تاکنون 46 درصد اطلاح قیمتی داشته است. به نظر می‌رسد سطح حمایتی قدرتمندی که اکنون سیف مون در محدوده آن قرار دارد، مانع از سقوط بیشتر قیمت شود.

بعد از 50 درصد سقوط قمیت سیف مون به سطح حمایتی رسیده است

تحلیل سیف مون تاریخ 15 آبان نشان می‌دهد که قیمت در نقطه عطف قرار گرفته است. فاصله زیاد میان قسمت بالای ابر کومو و کیجنسن (ابزار ایچیموکو) حاکی از آن است که هر حرکتی به سمت پایین کیجنسن می‌تواند فشار فروش را تقویت کند و تا ابر کومو قیمت را پایین بیاورد. هرچند بین این دو سطح ایچیموکو حمایت قیمتی برای سیف مون وجود دارد.

- Advertisement -

سطح 50 درصد فیبوناچی اصلاحی رسم شده از اوج قیمتی تا پایین ترین سطح قیمت سیف مون در بازه هفتگی که 0.0000039 دلار باشد، ناحیه 0.0000040 دلاری و همپوشانی فیبوناچی با تنکنسن (خط آبی) را نشان می‌دهد. در شش روز گذشته قیمت سیف مون 4 بار به این سطح واکنش مثبت نشان داده است و با رشد همراه شده است. برای فهمیدن آن که این نقطه تلاقی تا چه زمانی می‌تواند به عنوان حمایت ایفای نقش کند، باید به اسیلاتورها رجوع کنیم.

تحلیل سیف مون تاریخ 15 آبان نشان می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده خرید باقی مانده است. با اینکه هنوز برای حرکت به سمت 100، محدوده 50 را آزمایش نکرده است اما به 55 واکنش مثبت نشان داده است. چنین اتفاقی بیانگر جو صعودی برای این ارز دیجیتال است. به علاوه شاخص مرکب (Composite Index) نیز با ساختن کف های بسیار پایین بیانگر آن است که احتمالا قیمت سیف مون با مقداری افزایش به وضع پایدارتری خواهد رسید.

مطلب مفید: سیف مون چیست؟ چگونه SafeMoon بخریم؟ همراه با ویدئو

نمودار سیف مون

هرچند، بسته شدن کندل زیر سطح 50 درصد فیبوناچی می‌تواند فشار فروش را بیشتر کند. سطح 161.8 فیبوناچی اکسپنشن دقیقا در بالای ابر کومو و ناحیه 0.0000024 دلاری قرار می‌گیرد. اگر قیمت سیف مون بتواند سطح حمایتی 50 درصد فیبوناچی اصلاحی  را حفظ کند، احتمالا تا مدتی این ارز دیجیتال در روندی خنثی قرار گیرد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وبسایت fxstreet است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان