افزایش آدرس های فعال شبکه رمز ارز شیبا اینو در پی حرکت به سمت اوج قیمتی

خانهاخبارافزایش آدرس های...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: رمز ارز شیبا اینو نتواست به اوج 0.000045 دلار برسد، اما در حال حاضر بالای محدوده 0.00004 دلار معامله می‌شود. همچنین افزایش تعداد آدرس ها و فعالیت این شبکه یک نشانه صعودی برای این میم کوین محبوب به شمار می‌آید.

به گزارش کوین گیپ، از هفته گذشته تاکنون شیبا اینو یکی از پر بحث ترین موضوعات حوزه ارزهای دجیتال بوده است. این میم کوین در حال لذت بردن از حمایت همه جانبه جامعه است. جامعه ای که تنها می‌خواهد شاهد رشد چند صد درصدی رمز ارز شیبا اینو در هر هفته باشد.

- Advertisement -

رمز ارز شیبا اینو در اوایل هفته به نزدیکی 0.000045 دلار رسید و از دوج کوین پیشی گرفت. علیرغم توییت ایلان ماسک و مردمی خواندن دوج کوین، شیبا خیلی تحت تاثیر قرار نگرفت و به مسیر صعودی خود ادامه داد. شایان ذکر است که مدیرعامل تسلا همچنین عنوان داشت که هیچ شیبا اینویی در سبد دارایی های خود ندارد و تنها هولدر دوج کوین، بیت کوین و اتریوم است.

رمز ارز شیبا اینو برای صعود بیشتر به سطح حمایت بالاتری نیاز دارد

بعد از حرکت های صعودی و رسیدن به 0.000045 دلار، رمز ارز شیبا اینو مقداری عقب نشینی کرد و سطح حمایتی 0.000035 دلار را تثبیت کرد. پس از تثبیت سطح یک حرکت انفجاری دوباره قیمت شیبا اینو را به بالای 0.00004 دلار رساند. با اینکه شیبا اکنون در 0.000041 دلار معامله می‌شود ولی همچنان هدف آن عبور و تبدیل کردن 0.000045 دلار به سطح حمایتی است.

در این میان، اندیکاتور MACD نیز نشان می‌دهد که خریداران همچنان دست بالاتر را در بازار دارند. همچنین نمودار یک سیگنال صعودی می‌دهد و اگر تصویر تکنیکالی شیبا تغییر نکند، انتظار می‌رود رمز ارز شیبا اینو بتواند به زودی از اوج 0.000045 دلار عبور کند.

مطلب مفید: احتمال پذیرش دوباره پرداخت از طریق بیت کوین توسط شرکت تسلا

نمودار 4 ساعته رمز ارز شیبا اینو

شایان ذکر است که قرار گرفتن در ناحیه اشباع خرید، باعث بازگشت قیمت این توکن و اندیکاتور RSI به سوطح پایین تر شد. با حرکت نزولی این شاخص، فروشنده ها قدرت بیشتری پیدا کرده و باعث اصلاح طولانی تری شده‌اند.

بر اساس داده های درون زنجیره ای، فعالیت شبکه این توکن نیز بسیار افزایش یافته است. تعداد آدرس های ساخته شده در پروتکل شیبا اینو اخیرا به 29 هزار رسیده است، این در حالی است که تعداد آدرس های فعال به ازای هر روز به 57 هزار رسیده است.

افزایش فعالیت شبکه یک سیگنال صعودی برای رمز ارز شیبا است. این فعالیت ها نشان از آن دارند که خریداران احتمالا روند صعودی را حداقل برای کوتاه مدت حفظ کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان