آگهی استخدامی والمارت قیمت بیت کوین را به 48 هزار دلار افزایش داد

خانهاخبارآگهی استخدامی والمارت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بر اساس آگهی استخدامی که چند ساعت پیش در لینکدین منتشر شد، غول خرد فروشی والمارت به دنبال جذب یک مدیر محصول برای ارزهای دیجیتال است. واکنش بازار به این خبر مثبت بود و باعث شد تا بیت کوین تا مرز 48 هزار دلار افزایش یابد.

آگهی استخدامی والمارت برای مدیر محصول ارز دیجیتال

به گزارش یوتودی، والمارت، بزرگ‌ترین کارفرمای خصوصی در آمریکا به‌تازگی آگهی استخدامی جدیدی را منتشر کرده که بر اساس آن، برای جایگاه مدیر محصول بلاک چین و ارزهای دیجیتال به دنبال افراد واجد شرایط است. این آگهی باعث افزایش قیمت بیت کوین شد و پادشاه ارزهای دیجیتال دوباره به نزدیکی 48 هزار دلار افزایش یافت.

بر اساس توضیحات مربوط به این موقعیت شغلی، والمارت به دنبال استخدام شخصی علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال است تا استراتژی ارزهای دیجیتال این شرکت را گسترش دهد. علاوه بر این، بایستی مشارکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این فضا را برای شرکت مهیا سازد.

آگهی استخدام والمارت در حالی منتشر می‌شود که چند هفته پیش، آمازون، رقیب والمارت آگهی مشابهی را برای استخدام متخصص ارزهای دیجیتال در وب سایت خود منتشر کرد که به شایعات مبنی بر پذیرش بیت کوین توسط آمازون دامن زد. البته آمازون بلافاصله این شایعات را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: شرکت آمازون به دنبال مدیر برای بخش ارز دیجیتال و بلاک چین خود است

آیا والمارت به دنبال ارز دیجیتال مخصوص به خود است؟

در سال 2019، والمارت حق امتیاز یک استیبل کوین مانند پروژه لیبرا فیس بوک را به ثبت رساند و مدعی بود که این استیبل کوین به نفع خانوارهای کم‌درآمد که دسترسی مناسبی به خدمات بانکی ندارند خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که این غول خرده‌فروشی بیشتر تمایل دارد تا کوین مخصوص به خودش را عرضه کند تا اینکه به ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین یا اتریوم روی آورد.

آیا والمارت قصد پذیرش ارزهای دیجیتال را دارد؟ نظر شما چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان