انتقال 1.6 میلیارد دلار تتر همزمان با افزایش قیمت بیت کوین

خانهاخبارانتقال 1.6 میلیارد...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در بیست و چهار ساعت گذشته، در حدود 1.6 میلیارد دلار تتر (USDT) منتقل شده‌ است این در حالی است که بیت کوین رمزارز پیشرو بازار، با آغاز یک روند صعودی قوی توانسته از سطح 57000 دلار فراتر رود.

انتقال 1.6 میلیارد دلار تتر

به گزارش یوتودی در بیست و چهار ساعت گذشته، طی سه تراکنش بزرگ، در حدود 1.6 میلیارد دلار تتر منتقل شده‌است. به گفته Whale Alert، نهنگ‌های ناشناس و Tether Treasury، سه معامله انجام داده‌اند که حاوی 666،820،516، 249،999،999 و 667،816،661 تتر بوده است. اولین و سومین تراکنش در بستر Tron-USDT و توسط یک آدرس خاص صورت گرفته‌اند.

- Advertisement -

Tether Treasury، نیز در حدود 250 میلیون تتر را به صرافی بیت فینکس (Bitfinex) منتقل کرد. این انتقال به نوعی طبیعی است چراکه تیم مدیریت شرکت Tether و صرافی بیت فینکس مشترک هستند. بنابراین بیت فینکس در صورت نیاز به نقدینگی بیشتر، برای تراکنش‌های بیت کوین و یا سایر رمزارزها، از شرکت تتر USDT دریافت می‌کند.

انفجار قیمت بیت کوین

در بهار امسال شرکت تسلا، پرداخت‌های بیت کوین را تعلیق کرد و باعث افت قیمت این ارز شد. درحال حاضر اما به نظر می‌رسد که پادشاه رمزارزها این روند اصلاحی طولانی مدت را شکست داده و به صورت کامل بهبود یافته است. در آن زمان، توییت ایلان ماسک مبنی بر متوقف کردن پرداخت‌های بیت کوین باعث شداین ارز 50 درصد کاهش یابد. اما اکنون، اولین رمزارز بازار با افزایش به 57،000 دلار، ضررهای خود را بازیابی کرده‌است.

بیشتر بخوانید: هولدرهای طولانی مدت بیت کوین مصمم‌اند؛ هولد کردن ادامه دارد

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط آژانس تحلیلی IntoTheBlock، بیت کوین در طول هفته توانست سطح خود را بالاتر از محدوده 50،000 دلار حفظ کند و تسلط بازار آن نیز به 45،51 درصد افزایش یافته است.

داده‌ها نشان می‌دهند که صعود اخیر بیت کوین به دلیل افزایش باورنکردنی بازار مشتقات بوده است. بازار قراردادهای دائمی بیت کوین (BTC perpetual swaps) از ماه سپتامبر تاکنون 6 میلیارد دلار افزایش داشته و اکنون به 16.06 میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر اینها بیت کوین مانند همیشه توانایی‌های خود را ثابت کرده‌است. دیروز جیمی دیمونن مدیرعامل جی پی مورگان، در بیانیه‌ای بیت کوین را «بی ارزش» خواند، اما پادشاه رمزارزها توانست از 57 هزار دلار فراتر برود. وی همچنین از شک و شبهه خود در رابطه با محدودیت عرضه بیت کوین به 21 میلیون واحد خبر داد؛ اصلی ترین ویژگی بیت کوین که برای بسیاری از کارشناسان وال استریت و بلومبرگ، به ویژه مایک مک گلون، جذاب بوده‌است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با تیم فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان