آیا میدانید چرا با بالا رفتن قیمت BTC و نزدیک شدن آن به 50 هزار دلار قیمت آلتکوین ها کاهش پیدا میکند؟

خانهاخبارآیا میدانید چرا...

آنچه می‌خوانید...

در تاریخ 14 فوریه، آلتکوین ها دچار افت شدید ی شدند درحالی که بیت کوین به رکورد قیمتی جدیدی بالاتر از 49000 دلار، دست پیدا کرد. اصلاح قیمت‌ها با توجه به صعودی بودن روند قیمت BTC ، اتفاقی بسیار نادر بود.

اما دلیل اصلی این اتفاق چیست؟

در ادامه ما به بررسی دو دلیل عمده این اتفاق می پردازیم .

  • اولاً ، دست یابی بیت کوین به یک رکورد قیمتی جدید باعث شد ، حجم عمده ای از کاربران بازار ارزهای رمزپایه به بیت کوین جذب شوند . این امر طبیعتاً بازار را به سمت BTC سوق میدهد. و به عقب نشینی آلتکوین ها کمک می کند.
  • دوماً کاهش قیمت اتر که نرخ تغییر قیمت آلتکوین ها را رهبری میکند، در مقابله با افزایش قیمت بیت کوین، باعث افت کلی آلتکوین ها میشود.
  • ترکیب این دو عامل ، همراه با بی ثباتی بیت کوین در اطراف سطح مقاومت 50 هزار دلار ، فشار فروش بر روی بازار آلتکوین ها را تقویت کرد.

یک معامله گر ناشناس تأکید کرد:

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 50 هزار دلار بدون شک یک امر واضح است. اما اینکه آیا BTC از مرز 50،000 دلار گذشته یا خیر همچنان یک سوال مهم است. که می تواند جهت چرخه قیمت کوتاه مدت بازار رمزنگاری شده را تعیین کند.

*”حرکت صعودی تا کمتر از 50 هزار دلار امری واضح بوده. سوال واقعی این است که در مرحله بعدی چه اتفاقی می افتد. من به یک تثبیت جایگاه کوتاه وافزایش قیمت ناگهانی اعتقاد دارم . اما بلاتکلیف هستم که وقوع این اتفاق چه مدت طول می کشد؟”*

به لحاظ تئوری ، اگر بیت کوین قبل از افزایش به 50،000 دلار تثبیت، احتمالاً در آینده به نفع آلتکوین ها خواهد بود. در طی روند صعودی بیت کوین ،زمانی که BTC جایگاه خود را تثبیت میکند، آلتکوین ها نیز تمایل به افزایش دارند. با این حال ، هنگامی که BTC روند افزایشی دارد و یا عقب نشینی جزئی را مشاهده می کند ، آلتکوین ها اغلب افت قیمت زیادی را در برابر BTC و دلار آمریکا، تجربه میکنند.

روند صعودی فعلی بیت کوین به نفع آلتکوین ها است!

در حال حاضر ، بیت کوین ساختار بازار صعودی خود را حفظ کرده است. که در آینده برخی از فشارهای فروش بر روی بازار آلتکوین ها را کاهش خواهد داد.تحلیلگرانی مانند Scott Melker، نیز به ادامه دار بودن این روند صعودی اشاره کرده اند.

تا زمانی که بیت کوین منطقه پشتیبانی جدید 48200 دلار را حفظ کند. و بین 48200 تا 49،700 دلار ثابت بماند ، احتمال مشاهده یک روند افزایشی دیگر،بالا می رود.

اگر بیت کوین افزایش قیمت جدیدی را تجربه کند ،احتمالاً این بار ، بازار آلتکوین ها پس از یک افت جزئی، همراه با بیت کوین روند صعودی را در پیش می گیرند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان