اتهام کلاهبرداری به مدیر ارشد صرافی سوشی سواپ؛ قیمت سوشی 10 درصد سقوط کرد

خانهاخباراتهام کلاهبرداری به...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

جرد گری (Jared Grey)، فردی که اخیرا به عنوان مدیر ارشد صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ انتخاب شده بود، به تازگی مورد اتهامات زیادی مبنی بر کلاهبرداری و نقض کپی رایت قرار گرفته است. این اتهامات توسط یک حساب توییتری با نام یانیک کریپتو منتشر شد و وی گری را به کلاهبردار بودن متهم کرد.

- Advertisement -

بنابر صحبت های این حساب توییتری، اقدامات غیرقانونی جرد گری به سال 2012 و زمانی بازمی‌گردد که با شرکت خود یعنی مولتی پلکس PC از کاربران کلاهبرداری می‌کرده است. در ادامه اتهامات مطرح شده، یانیک مدعی شد که گری مدیرعامل ALQO نیز بوده و 70% از موجودی کل این شرکت را از طریق راهکار کیف پول های وب به سرقت برده است.

- Advertisement -
توییت یانیک کریپتو

در ادامه این اتهامات، یانیک مدعی شد که جرد گری در سال 2019 مشغول جمع آوری بیت کوین بوده است. وی مدعی شد که گری به عنوان کارمزد لیست شده در صرافی Bitfenon این بیت کوین ها را جمع آوری کرده است. این صرافی هیچگاه آنلاین نشد و گری حدود 20 بیت کوین از این روش بدست آورد. گفتنی است که وی متهم به کلاهبرداری های دیگری نیز شده که شامل پروتکل های غیرمتمرکز و پل های میان زنجیره ای می‌شوند.

در پی این اتهامات و شایعات صورت گرفته علیه مدیر ارشد صرافی سوشی سواپ، قیمت توکن SUSHI با ریزشی 10 درصدی همراه شد و اکنون در محدوده 1.22 دلاری در حال معامله است.

مطلب مفید: آشنایی با پلتفرم سوورین (Sovryn) ؛ پیوند بیت کوین با دیفای

نمودار SUSHI
نمودار SUSHI

پاسخ جرد گری به اتهامات

جرد گری در واکنش به ین اتهامات در یک رشته پست توییتری اشاره داشت که تمامی این صحبت ها 100% دروغ و افترا هستند. مدیر ارشد سوشی سواپ درباره اتهام سرقت بیت کوین های صرافی بیتفنون ادعا کرد که یکی از شرکای تجاری وی سرمایه ها را به سرقت برده و به همین دلیل گری او را اخراج کرده است. وی همچنین گفت که سرمایه کاربران را به آنها بازگردانده است.

سوشی سواپ روز 3 اکتبر اعلام کرد که جرد گری مدیر ارشد این صرافی خواهد بود. باید توجه داشت که گری در یک رای گیری نزدیک و توسط اعضای جامعه صرافی انتخاب شد. وظیفه وی در این صرافی شباهت زیادی به مدیرعاملی دارد با این حال باید اشاره داشت که سوشی سواپ غیرمتمرکز است و توسط یک دائو مدیریت می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان