مقایسه قیمت صرافی ها

مقایسه قیمت ارز دیجیتال در صرافی ایرانی؛ بهترین قیمت در بازار

[factcoins_exchange_compare_banners]

سمبول رمز ارز مد نظر را بنویسید تا صرافی هایی که خرید و فروش انجام میدهند را مشاهده کنید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی

به دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال خوش آمدید! جایی که رویاها در کسری از ثانیه به حقیقت بدل می‌شوند و حقیقت‌ها در زمانی بسیار کمتر جای خود را به رویاهای از دست رفته می‌دهند. دوست داشته باشیم یا نه؛ حقیقت بازار رمز ارزها همین است. هیچ کس نمی‌تواند بدون دانش کافی و بررسی بازار در این بازار فعالیت کند.

یکی از مهم‌ترین موارد در بررسی‌ها و تحلیل بازار، یافتن بهترین قیمت برای خرید یا فروش ارز دیجیتال مورد نظر شما است. شاید ابتدا چندان مهم نرسد اما باور کنید هر یک ریال در این بازار ارزش به خصوص خود را دارد. اصلا همین مورد باعث شد تا در فکت کوینز به دنبال یک راه حل مناسب برای کاربرانمان بگردیم.

اینجا دادگاه صرافی‌ها است… جایی که تنها قانون آن خواسته کاربران فکت کوینز است! با بررسی وقت گیر و تک به تک صرافی‌ها برای پیدا کردن قیمت مناسب خداحافظی کنید. جدول مقایسه قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌ها که بالای همین نوشته قرار دارد، کلید طلایی شما برای بررسی راحت‌تر بازار است.

اما چرا بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف تا این اندازه برای معامله‌گران مهم است؟ همراه فکت کوینز باشید تا با درک کامل اهمیت این جدول، موارد مهم جدول را بررسی کنیم.

قیمت ارز دیجیتال در صرافی ایرانی؛ چرا؟

قبل از نگاه عمیق‌تر به مسئله باید ببینیم چه مشکلاتی با وجود صفحه مقایسه قیمت صرافی‌ها در فکت کوینز حل می‌شود.

اطلاعات پراکنده

اولین مشکل تریدرها، وجود اطلاعات پراکنده‌ای است که جمع آوری آن زمان زیادی از آنها می‌گیرد. فرض کنید می‌خواهید بهترین قیمت خرید تتر در بازار را پیدا کنید. در این حالت باید کلمه‌ای مثل قیمت تتر در صرافی X را جستجو کنید، آن را یک جا یادداشت کنید و به سراغ صرافی بعدی بروید. اگر خوش شانس باشید و قیمت‌ها تا پایان بررسی شما ثابت بمانند می‌توانید از اطلاعاتی که به دست آورده‌اید استفاد کنید. با وجود جدول فکت کوینز، خرید ارز دیجیتال از صرافی داخلی ساده‌تر می‌شود چرا که کاربران می‌توانند در کسری از ثانیه به مقایسه قیمت ارزی مثل تتر در صرافی‌های مختلف بپردازند.

جمع آوری داده‌های مورد اعتماد

چقدر می‌توان به منابع اینترنتی اعتماد کرد؟ در بازار ارزهای دیجیتال اعتماد شما به منابع اطلاعاتی که از آنها استفاده می‌کنید بسیار مهم است. فکت کوینز چندین سال است که در کنار شما ایستاده است. دست بسیاری از کلاهبرداران را برای کاربران رو کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است تا بتواند دقیق‌ترین و بروزترین اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

وجود صرافی‌های بی‌اعتبار

بخواهیم یا نخواهیم صرافی‌هایی در بازار وجود دارند که با هدفی غیر از خدمات رسانی به کاربران ایجاد شده‌اند. خوشبختانه خبری از این صرافی‌ها در لیست مقایسه قیمت تتر فکت کوینز نیست! هر چقدر هم ارزان‌تر، صرافی‌های مشکوک و بدون پشتوانه در لیست ما قرار نخواهند گرفت.

صرافی ارز دیجیتال

مزایای مقایسه قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال در صرافی ایرانی

با چالش‌های کاربران و معامله‌گران هنگام مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال آشنا شدیم. حالا وقت آن رسیده تا مزایای مقایسه قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را بررسی کنیم.

زمان یعنی پول!

همه ما می‌دانیم که زمان ارزشمندترین دارایی ما است. بزرگترین مزیت جدول مقایسه قیمت ارز دیجیتال، حفظ همین دارایی شما است.

قیمت گذاری رقابتی

رقابت سالم در هر زمینه‌ای به نفع مشتری است! رقابت باعث می‌شود صرافی‌ها برای جلب رضایت مشتری بیشتر تلاش کنند. جدول مقایسه قیمت به ایجاد رقابت سالم و نهایتا افزایش قدرت مشتری کمک می‌کند.

تصمیم‌گیری آگاهانه

دسترسی به اطلاعات یعنی دسترسی به بزرگترین منبع قدرت! اطلاعات جدول مقایسه قیمت به شما کمک می‌کند تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید. تصور کنید قصد دارید 10000 تتر یا USDC بخرید. اگر یک صرافی هر تتر را 50000 تومان بفروشد و صرافی دیگر آن را با قیمت 49900 تومان بفروشد؛ با خرید از صرافی دوم و فروش در صرافی اول یک میلیون تومان سود می‌کنید.

تجربه کاربری یکپارچه

پراکندگی اطلاعات علاوه بر اتلاف وقت تجربه ناخوشایندی برای شما رقم خواهد زد. جدول‌های مقایسه قیمت لحظه‌ای تجربه کاربری بهتری برای شما خواهند داشت. علاوه بر این، ابزارهای موجود در این جدول‌ها به شخصی سازی بیشتر داده‌ها کمک می‌کند.

جلوتر از دیگران!

بازار رمز ارزها در لحظه دستخوش تغییر می‌شود! خیلی وقت‌ها نمی‌توان با سرعت این نوسانات همراه شد. مزیت دیگری که مقایسه قیمت خرید ارز دیجیتال از صرافی داخلی به شما می‌دهد بررسی لحظه‌ای قیمت رمزارزهای مختلف در صرافی‌های مختلف است.

ویژگی‌های صفحه قیمت صرافی‌ها

سایت‌های معتبر زیادی جدول مقایسه قیمت ارز دیجیتال دارند؛ پس چرا باید از جدول فکت کوینز استفاده کنیم؟ در این بخش به سراغ ویژگی‌های جذاب مقایسه قیمت در صرافی سایت خواهیم رفت که می‌تواند در مسیر بازار به شما کمک کند.

نقاط داده واضح و جامع

جدول قیمت لحظه‎ای ارز دیجیتال وبسایت ما داده‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار شما می‌گذارد. کافی است ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کنید و لیست قیمت آن در صرافی‌های مختلف را زیر نظر بگیرید. البته با کلیک بر روی هر ارز، می‌توانید وارد صفحه مارکت کپ آن ارز در فکت کوینز شوید و اطلاعات بیشتری راجع به آن دریافتکنید.

مقایسه کنار هم

مهم‌ترین هدف ما از ارائه لیست قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف، مقایسه قیمت‌ها است. جدول قیمتی فکت کوینز به شما اجازه می‌دهد داده‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید یا لیست را از گران‌ترین به ارزان‌ترین و بالعکس مرتب کنید.

رابط کاربر پسند

به لطف تیم توسعه و طراحی فکت کوینز، قالب جدول مقایسه قیمت ارز دیجیتال در صرافی کاملا کاربر پسند است. این جدول پیچیدگی خاصی ندارد و هر کاربر با ابتدایی‌ترین دانش نسبت به ابزارهای بازار رمز ارزها می‌تواند از آن استفاده کند.

به روز رسانی لحظه‌ای

قبلا هم در این باره صحبت کردیم که بازار ارزهای دیجیتال همیشه نوسان دارد. اگر نتوانیم به اطلاعات بروز و لحظه‌ای دسترسی داشته باشیم در این بازار هیچ آینده‌‌ای نخواهیم داشت. جدول موجود در صفحه فعلی، قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال را در اختیار شما می‌گذارد.

کارمزد تراکنش‌ها

یکی دیگر از مواردی که خیلی از صرافی‌ها به آن نمی‌پردازند، کارمزد تراکنش‌ها در یک صرافی است. بله! ممکن است یک صرافی تتر ارزان به شما بفروشد اما با دریافت کارمزد تراکنش بالا این قیمت پایین را به صورت چند برابری جبران کند.

صرافی ارز دیجیتال

لیست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

هر روز به تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی اضافه می‌شود. لیست کردن تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در حوصله این مقاله نمی‌گنجد. با این حال می‌توانیم به سراغ صرافی‌هایی برویم که بیشتر از بقیه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. پایین‌تر می‌توانید لیست 15 صرافی ارز دیجیتال ایرانی را پیدا کنید.

1.    نوبیتکس

2.    تبدیل

3.    آبان تتر

4.    والکس

5.    بیت پین

6.    فرهاد اکسچنج

7.    اوکی اکسچنج

8.    ارز پایا

9.    او ام پی فینکس

10.  پینگی

11.     تتر لند

12. اترکس

13.  کیوسک

14. ارزاینجا

15. اوکی اکسچنج

لیست صرافی‌های خارجی مناسب ایرانی‌ها

خیلی از ما بنا به دلایل مختلف دوست نداریم در صرافی‌های داخلی فعالیت کنیم. همه ما می‌دانیم اکثر صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. با این حال صرافی‌هایی نیز وجود دارند که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند. پایین‌تر می‌توانید لیستی از صرافی‌های خارجی که به ایرانیان خدمات می‌دهند را پیدا کنید.

1.    کوینکس (Coinex)

2.    بینگ ایکس (bing X)

3.    کوین کچ (CoinCatch)

4.    مون ایکس بیتی (MoonXBT)

5.    مکسی (MEXC)

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

تیم فنی فکت کوینز در حال بررسی صرافی‌های داخلی است تا بتواند بهترین صرافیها را برای شما لیست کند. لیست بهترین صرافی‌های رمزارز ایرانی به زودی در صفحه مقایسه قیمت صرافی‌ها منتشر خواهد شد. مواردی که برای رتبه بندی صرافی‌ها بررسی خواهند شد شامل موارد زیر خواهند بود.

تجربه کاربر و رابط

رابط کاربری اولین چیزی است که در برخورد با یک صرافی نظر شما را جلب می‌کند. ظاهر زیبا، فرایندهای یکپارچه و لذت بخش از این موارد هستند. قابلیت سفارشی سازی ابزارها، سهولت ناوبری و دسترسی به نمودارها نیز از موضوعات مهمی هستند که صرافی‌ها باید به آنها دقت کنند.

امنیت و اعتماد

امنیت مهم‌ترین دارایی یک صرافی است. اعتماد به دنبال امنیت می‌آید و صرافی‌ها باید به کاربران اطمینان دهند دارایی‌های آنها در خطر نیست. این کار را می‌توان با شفاف سازی پشتوانه صرافی و انطباق با مقررات مشخص کرد.

نقدینگی و حجم معاملات

بررسی نقدینگی و حجم معاملات نکات بسیار زیادی را در رابطه با یک صرافی روشن می‌کند. حجم نقدینگی بالاتر یعنی معاملات روان‌تر و معاملات روان‌تر یعنی معامله‌گران بیشتر… قاعدتا نقدینگی بالا به کاهش نوسان در یک صرافی کمک می‌کند و صرافی را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده

دامنه و تنوع رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی‌های مختلف برای معامله‌گران بسیار مهم است. بله ارزهای دیجیتالی وجود دارند که تقریبا در همه صرافی‌ها لیست شده‌اند. نکته بسیار مهم اما، این است که بتوانید ارزهای دیجیتالی که ترند هستند را معامله کنید. چنین چیزی ممکن نیست مگر با پشتیبانی صرافی شما از آن رمزارز! در نتیجه موضوع پشتیبانی از ارزهای دیجیتال از اهمیت زیادی برای معامله‌گران برخوردار است.

ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته

معاملات اسپات معمول‌ترین نوع معامله در بازار رمز ارزها هستند. با این حال درآمد اصلی معامله‌گران از معاملات فیوچرز است. برای اینکه بتوان یک صرافی را در لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی قرار داد باید ویژگی‌های معاملاتی این صرافی‌ها را نیز در نظر گرفت. قطعا صرافی که تنها از معاملات اسپات پشتیبانی می‌کند نمی‌تواند نیاز تریدرهای حرفه‌ای را برطرف کند.

پیروی از مقررات

بگذارید با یک مثال شروع کنیم! فرض کنید در یک صرافی مقدار زیادی ارز دیجیتال دارید و معاملات خود را با آن صرافی انجام می‌دهید. روز بعد که به این صرافی سر می‌زنید متوجه خواهید شد که به علت عدم رعایت قوانین کشور، صرافی بسته شده است. در چنین موردی تا به دارایی بلوکه شده خود برسید معلوم نیست چه بلایی سر بازار می‌آید.

همین مسئله باعث می‌شود رعایت قوانین برای قرارگیری در لیست ده صرافی برتر ارز دیجیتال ایران به موضوع بسیار مهمی تبدیل شود. مجوزهای لازم برای صرافی‌ها امتیاز محسوب می‌شوند چرا که به صورت مستقیم فعالیت کاربران را تحت شعاع قرار می‌دهند.

پشتیبانی

همه ما اهمیت یک سیستم پشتیبانی خوب را می‌دانیم! اصلا یکی از دلایلی که ممکن است باعث استفاده ما از صرافی‌های داخلی شود، همین سیستم پشتیبانی فارسی است. گاهی اوقات به مشکلاتی بر می‌خوریم که فعالیت ما را در لحظه مختل می‌کنند. در چنین حالتی باید پشتیبانی کارآمدی وجود داشته باشد که می‌تواند مشکل را با بیشترین سرعت حل کند. وجود انواع مختلف پشتیبانی برای صرافی‌ها به عنوان امتیاز اضافه در نظر گرفته خواهد شد.

پشتیبانی از نرم افزارها و افزونه‌ها

صرافی‌ها برای راحتی کاربران باید توانایی ارائه خدمات در سطح بین المللی را داشته باشند. کاربران باید بتوانند خیلی راحت از کیف پول و برنامک‌های داخلی صرافی‌ها استفاده کنند.

یک صرافی با بالاترین حجم نقدینگی، امنیت و بهترین خدمات پشتیبانی در صورت عدم پشتیبانی از کیف پول‌های مختلف و ابزارک‌های کاربردی تریدرها نمی‌تواند تمام خدمات مورد نیاز آنها را تامین کند.

خرید ارز دیجیتال از صرافی داخلی؛ آخرین کلام

همانطور که در این صفحه بررسی کردیم، لیست مقایسه قیمت در صرافی ارز دیجیتال لیست بسیار مهمی است که می‌تواند برای کاربران زمان بخرد. علاوه بر این، تصمیم گیری برای کاربران ساده‌تر می‌شود و می‌توانند صرافی منتخب خود را خیلی سریع‌تر پیدا کنند.

در ادامه این مطلب با ویژگی‌های یک صرافی خوب آشنا شدیم و بعضی از صرافی‌های داخلی و خارجی استاندارد را به شما معرفی کردیم. این صفحه به صورت مرتب بروزرسانی خواهد شد تا همیشه به لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران و لیست قیمت ارز دیجیتال در صرافی دسترسی داشته باشید

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

مقایسه صرافی های ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال نقش مهمی در دنیای تجارت ارزهای دیجیتال بازی می‌کنند. این صرافی‌های ارز دیجیتال هستند که به کاربران اجازه می‌دهند با سرعت و دقت بالاتری معاملات خود را انجام دهند. البته صرافی‌های زیادی در بازار وجود دارند و همین می‌تواند کار را برای کاربران سخت کند! در ادامه مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید در مقایسه صرافی های ارز دیجیتال در نظر بگیریم را بررسی خواهیم کرد.

امنیت مهم‌ترین ویژگی یک صرافی ارز دیجیتال است که باید به هنگام انتخاب یک صرافی مناسب در بالای لیست بررسی ما قرار بگیرد. تعداد حمله‌های سایبری به صرافی تعداد کمی نیست پس باید صرافی انتخاب کنید که از امنیت بالایی برخوردار است. احراز هویت، رمز عبور دو مرحله‌ای، پشتیبانی از کیف پول‌های سرد و بروزرسانی‌های امنیتی مداوم از مواردی هستند که سطح امنیتی یک صرافی را مشخص می‌کنند.

تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده در یک صرافی، مورد دیگری است که باید به هنگام مقایسه صرافی های ارز دیجیتال در نظر بگیرید. بسیاری از اوقات کسب درآمد از بازار در گرو آلت کوین‌هایی است که به تازگی وارد بازار شده‌اند. به همین علت صرافی‌هایی که سریع‌تر آلت کوین‌های جدید را به لیست خود اضافه می‌کنند، اولویت بیشتری برای کاربران دارند.

مورد سوم، کارمزدهای معاملاتی صرافی هستند که تاثیر بسیار زیادی در سود و زیان معامله‌گران دارند. باید این حقیقت را باور کنید که ممکن است با تحلیل درست و تصمیم‌های درست باز هم ضرر کنید؛ فقط به خاطر اینکه به میزان کارمزدهای یک صرافی توجه نکرده‌اید! پس حتما به این نکته توجه کنید که کارمزد یک صرافی باید از مواردی باشد ه قبل از ورود به صرافی بررسی می‌کنید.

پشتیبانی و تجربه کاربری شاید در نگاه اول چندان اهمیتی برای شما نداشته باشد اما حقیقت این است که عدم وجود خدمات اولیه در یک صرافی به کاربران تازه کار صدمه جبران ناپذیری وارد می‌کند. معامله‌گر باید بتواند در هر مرحله سوالاتی که در ذهن دارد را بپرسد.

نهایتا باید این مسئله را نیز در نظر بگیرید که پیروی از قوانین نیز از موارد مهمی است که باید در مقایسه صرافی های ارز دیجیتال در نظر بگیریم. برای مثال فرض کنید که سرمایه خود را در یک صرافی گذاشته‌اید که نمی‌دانید تا چه اندازه از قوانین پیروی می‌کند. روز بعد از خواب بیدار می‌شوید و صرافی که انتخاب کرده‌اید توسط مراجع دولتی تعطیل شده است! حالا شما می‌مانید و فرایند پس گرفتن دارایی از مراجع دولتی…

سوالات متداول:

بهترین قیمت تتر را از کجا پیدا کنیم؟

بهترین قیمت تتر را باید به کمک لیست مقایسه صرافی‌ها پیدا کنیم.

بهترین صرافی‌های ایرانی کدام هستند؟

بهترین صرافی‌ها ویژگی‌هایی دارند که باید آنها را برای رتبه بندی درست بررسی کرد.

بهترین قیمت دلار دیجیتال را از کجا پیدا می‌کنیم؟

کافی است لیست قیمت تتر در فکت کوینز را در اینترنت سرچ کنید.

چرا باید از لیست مقایسه قیمت صرافی‌ها استفاده کنیم؟

بررسی و تحلیل بازار را آسان‌تر می‌کند و به کمک آن می‌توان تصمیمات بهتری در معاملات گرفت.