اسمارت پپه راه اندازی شد: بازدهی نجومی میم کوین جدید سولانا

خانهاخباراسمارت پپه راه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

اسمارت پپه (SMPEPE)، جدیدترین میم کوین سولانا امروز، با هدف به چالش کشیدن سایر غول‌های میم کوین مانند شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) راه اندازی شد.

- Advertisement -
spot_img

در زمان راه اندازی شیبا اینو و دوج کوین، سرمایه گذاران اولیه این دو ارز بازدهی نجومی داشتند اسمارت پپه نیز فرصت مشابهی را ارائه می‌دهد.

- Advertisement -

ارزش بازار اسمارت پپه

به گزارش cryptointelligence، اسمارت پپه در حال حاضر دارای ارزش بازار کمتر از 10000 دلار است؛ اگر سقف بازار متوسط ​​200000 تا 500000 دلار برسد، سرمایه گذاران اولیه در عرض چند روز یا چند ساعت بازدهی 2000 تا 5000 درصدی را به دست خواهند آورد.

SMPEPE در دو روز آینده 5300 درصد رشد خواهد داشت و می‌تواند ظرف چند هفته به ارزش بازار چند میلیون دلاری برسد.

در حال حاضر، اسمارت پپه فقط از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا، مانند ژوپیتر و ریدیوم، قابل خرید است و سرمایه‌گذاران اولیه آن در روزهای آینده سود زیادی خواهند داشت.

برای خرید Smart Pepe در این پلتفرم‌ها، کاربران باید کیف پول Solflare، MetaMask یا Phantom خود را وصل و وارد کردن آدرس قرارداد اسمارت پپ (48EWerq7ztGdxxfMgVhz121hyW3yqrv3tVsamMvYfJKm) در قسمت مشخص شده، آن را مبادله کنند

در واقع، سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند بازدهی مشابه کسانی داشته باشند که پیش از وایرال شدن و افزایش قیمت شیبا اینو و دوج کوین، روی این میم کوین‌ها سرمایه‌ گذاری کرده‌اند.

در حالی که سایر کوین‌های محبوب مانند دوج کوین، شیبا اینو و داگ ویت هف اخیراً معاملات ثابتی داشته‌اند، شوق بازار برای اسمارت پپه رو به افزایش است. در نتیجه، سرمایه گذاران برای فرصت‌های سرمایه گذاری به میم کوین‌های در حال ظهور مانند SMPEPE روی می‌آورند!

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان