ایلان ماسک به دنبال استفاده از رمزارزها در سیستم پرداختی توییتر است

خانهاخبارایلان ماسک به...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

چند ماه از خرید توییتر توسط ایلان ماسک می‌گذرد و مدیرعامل جدید این غول پلتفرم‌های اجتماعی تاکنون چندین بار از حضور احتمالی ارزهای دیجیتال در این رسانه خبر داده است. اکنون و بنا بر آخرین داده‌ها، وی از توسعه‌دهندگان توییتر خواسته تا سیستم پرداختی این شبکه را طوری بسازند که بتوان در آینده نزدیک قابلیت ارزهای دیجیتال را نیز به آن اضافه کرد و شاهد پرداخت با رمز ارزها در توییتر باشیم.

- Advertisement -
spot_img

سیستم پرداخت توییتر

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر گزارش روز گذشته Financial Times، دو فرد نزدیک به برنامه‌های شرکت توییتر گفته‌اند که سیستم پرداختی این پلتفرم در ابتدا از ارزهای فیات پشتیبانی خواهد کرد اما به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که توانایی اضافه کردن قابلیت ارزهای دیجیتال را نیز داشته باشد. گفتنی است که ایلان مدت زیادی است که درباره پرداخت با رمز ارزها در توییتر اشاره‌هایی داشته و رخ دادن این اتفاق را بخشی از تبدیل این پلتفرم به یک برنامه همه‌کاره می‌داند.

- Advertisement -
توییت ایلان ماسک

با این حال و علیرغم اینکه مدیرعامل توییتر نقش مهمی را برای رمز ارزها در توییتر می‌بیند، مبهم باقی ‌مانده است که این پرداخت‌ها شامل فناوری بلاک چین یا ارزهای دیجیتال می‌شوند. در اوایل ماه دسامبر، تصاویری لو رفت که خبر از توسعه مخفیانه توییتر کوین می‌داد، ارز دیجیتالی که به نظر برای پرداخت و انعام دادن در پلتفرم طراحی شده و بسیاری امیدوار بودند که شامل ارزهای دیجیتال شود.

مطلب مفید: FaucetPay چیست؟ کسب درآمد از فاست ارزهای دیجیتال

با این حال، تصاویری که اخیراً و در اوایل ماه ژانویه از این پروژه لو رفته است هیچ اشاره‌ای به فناوری رمز ارزها یا بلاک چین نداشته و این موضوع باعث ناراحتی اعضای جامعه شده است. علاوه بر آن، در ماه اکتبر شایعات تأیید نشده‌ای ایجاد شد که توییتر در حال کار روی نسخه آزمایشی کیف پول خود است که از واریز و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

علیرغم تمامی این موارد به نظر می‌رسد در حال حاضر سیستم پرداختی این شبکه شامل ارزهای دیجیتال نشود و تنها از ارزهای فیات پشتیبانی کند.

به همین منظور، توییتر فرآیند درخواست مجوزهای نظارتی مبتنی بر ایالت را در سراسر آمریکا آغاز کرده است که به این پلتفرم اجازه می‌دهد سیستم پرداختی خود را معرفی کند. یکی از منابع داخل این شرکت اشاره داشته است که توییتر امیدوار است فرایند دریافت مجوز در مدت یک سال تکمیل شود.

در ماه نوامبر شرکت پرداخت‌های توییتر در شبکه اجرایی جرائم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا ثبت شد که به این پلتفرم اجازه می‌دهد تا پرداخت‌ها را مورد پردازش قرار دهد. در آن زمان، ماسک از هدف خود برای متصل کردن حساب‌های بانکی کاربران به پروفایل توییتر کاربران برای انتقال هرچه آسان‌تر پول صحبت کرد. به گفته یکی از منابع فایننشال تایمز، پس از تأیید مجوزهای آمریکا، توییتر به دنبال دریافت تأییدیه‌های نظارتی در سطح بین‌المللی خواهد رفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان