بازگشت بیت کوین به بالای ۲۷۰۰۰ دلار پس از شکایت SEC، تحلیل ۱۷ خرداد

خانهاخباربازگشت بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، قیمت بیت کوین بار دیگر به سطح 27000 دلار برگشته است، سطحی که در نتیجه شکایت SEC علیه صرافی‌های بایننس و کوین بیس از آن سقوط کرده بود.

- Advertisement -
spot_img

بیت کوین (BTC) و بازار ارزهای دیجیتال در یک بازگشت قوی، تا 4 درصد افزایش یافتند و تقریباً تمام ضررهای اول هفته خود را جبران کردند. در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین (BTC) 4.59 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 26920 دلار معامله می‌شود. ضمن اینکه در 24 ساعت گذشته 21 میلیارد دلار به ارزش بازار این رمزارز افزوده شده است.

- Advertisement -

چشم پوشی بازار از شکایت SEC

در روز سه‌شنبه، ۶ ژوئن، بازار ارزهای دیجیتال پس از شکایت SEC علیه بایننس، وارد یک فاز اصلاحی شدید شد. یک روز بعد، SEC یکی دیگر از غول‌های کریپتو، صرافی کوین بیس را به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار، هدف قرار داد.

با این حال، به نظر می‌رسد در حال حاضر سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند از اخبار رگلاتوری چشم‌پوشی کنند. بیت کوین و اتریوم یک بهبود V شکل را در بازار ثبت کردند و تأثیر منفی شکایت SEC را از بین بردند. در زمان انتشار این خبر،   اتریوم 3.64 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 1878 دلار معامله می‌شود.

بر اساس ارزیابی پلتفرم تحلیلی Greeks.live از بازار فعلی، بازگشت اتریوم به بالای 2000 دلار دشوار خواهد بود و این بهبود V شکل این واقعیت را که احساسات غالب بازار نزولی است را تغییر نمی‌دهد.

تاثیر مثبت لیکویید پوزیشن‌های شورت

داده‌های آنچین بایننس نشان می‌دهد که در میان بهبودی قوی بازار، پوزیشن‌های شورت منحل شده‌اند. در این بیانیه آمده است: «بسیاری از تریدرهای شورت پس از نشان دادن اشتیاق بیش از حد خود برای شرط‌بندی روی نزول قیمت، امروز لیکویید شدند. این لیکویید که بزرگ‌ترین مورد در ۳ ماه اخیر به شمار می‌رود، به عنوان سوخت موشک بیت کوین عمل کرد و باعث شد قیمت آن به بالای 27000 دلار بازگردد.

لیکویید پوزیشن‌های شورت بیت کوین
لیکویید پوزیشن‌های شورت بیت کوین

سنتیمنت (Santiment) همچنین گزارش داد که با کاهش شدید قیمت رمزارزها در این هفته، تمایل به «خرید در کف قیمت» افزایش یافت.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان