به‌روزرسانی جدید دوج کوین چه قابلیت‌هایی را به شبکه اضافه می‌کند؟

خانهاخباربه‌روزرسانی جدید دوج...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پست توییتری از توسعه‌دهنده ارشد دوج کوین نشان می‌دهد که این پروژه در حال آماده سازی برای یک به‌روزرسانی بسیار مهم است. به‌روزرسانی دوج کوین قابلیت‌ها و بهبودهای بسیار مهمی را به پروژه اضافه و این شبکه را به یک بلاک چین دوستانه و در دسترس تر برای کاربران و توسعه‌دهندگان تبدیل می‌کند.

به‌روزرسانی دوج کوین

به نقل از کریپتوگلوب، یکی از قابلیت‌هایی که به دوج کوین اضافه خواهد شد پشتیبانی از عبارت‌های بازیابی BIP39 خواهد بود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا عبارت‌های حفظی تولید کنند که می‌توانند از آن‌ها برای کلیدهای خصوصی ایمن استفاده کنند. همچنین به‌روزرسانی دوج کوین از تولید عبارت‌های بازیابی در زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

- Advertisement -

 یکی دیگر از بهبودهای قابل‌توجه این به‌روزرسانی، پشتیبانی کامل از BIP32/44 و SLIP44 HD (سلسله مراتب قطعی) خواهد بود. این اتفاق به دوج کوین اجازه می‌دهد تا کلیدها و آدرس‌ها را طبق قوانین مربوطه به درستی استخراج کند و کلیدها/آدرس‌های فرزند را برای امنیت و سازمان‌دهی افزایش دهد.

مطلب مفید: شبکه Everscale چیست؟ آشنایی با رقیب بعدی اتریوم

علاوه بر موارد اشاره شده، به‌روزرسانی این شبکه قابلیت پشتیبانی از کدهای QR را نیز معرفی می‌کند تا کاربران بتوانند با راحتی بیشتر آدرس‌های دوج را به اشتراک بگذارند. گفتنی است که بلاک چین قادر خواهد بود این کدها را در قالب متن، JPEG و PNG و بدون نیاز به کتابخانه‌های اضافی تولید کند.

توسعه‌دهنده ارشد دوج کوین در ادامه توضیحات خود افزود که قابلیت مهم دیگری که به شبکه می‌شود، امضای پیام خواهد بود. به واسطه این کاربرد جدید، کاربران قادر خواهند بود که پیام‌ها و تراکنش‌ها را امضا و سپس تأیید کنند. بنا بر صحبت‌های وی، این اتفاق می‌تواند امنیت شبکه را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهد.

باید اشاره داشت که به‌روزرسانی شبکه‌های بلاک چینی معمولا نقش زیادی در رشد قیمت توکن آن شبکه دارد. با این حال و برخلاف تفکر عموم، قیمت دوج کوین در حال حاضر با ریزش همراه بوده و به‌روزرسانی قابل‌توجه شبکه هنوز موفق به تاثیرگذاری بر قیمت نشده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان