تاثیر پرونده بایننس بر قیمت بیت کوین چیست؟ آرتور هیز‌ پاسخ ‌می‌دهد

خانهاخبارتاثیر پرونده بایننس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز،‌ آرتور هیز‌ به بررسی واکنش بازار ارز دیجیتال به شکایت SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) و تاثیر پرونده بایننس بر قیمت بیت کوین پرداخته است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اخیرا شکایتی علیه صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، بایننس، تنظیم کرده است.

- Advertisement -

این اقدام تاثیری فوری بر بازار داشته است و قیمت‌ها را به سمت سقوط آزاد سوق داده است و بیت کوین را  به زیر 26 هزار دلار رسانده است. اکنون، آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق صرافی بیت مکس (BitMEX) در مورد اینکه در آینده چه اتفاقی ممکن است برای قیمت بیت کوین بی‌افتد، به بحث پرداخته است.

SEC در مقابل بایننس

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به تازگی شکایتی علیه بایننس به دلیل نقض مقررات اوراق بهادار و … تنظیم کرد. این نهاد ادعا کرد که توکن بومی این صرافی (BNB) و همچنین BUSD، اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

به طور کلی،  SEC ادعا می‌کند که بایننس و مدیرعامل آن چانگ پنگ ژائو علیرغم ادعای وی، بر شعبه ایالات متحده این شرکت، Binance US، و دارایی‌های موجود در این پلتفرم کنترل داشتند.

علاوه بر این، SEC بایننس را به ادامه خدمات مخفیانه به مشتریان آمریکایی در صرافی بین‌المللی متهم می‌کند. موضوعی که کمیسیون تجارت کالا و معاملات آتی ایالات متحده نیز در ماه مارس مطرح کرد.

SEC همچنین ادعا می‌کند که یک نهاد تحت کنترل ژائو با هدف افزایش ارزش برخی رمزارزهای خاص در این پلتفرم و افزایش حجم معاملات در Binance US معامله می‌کند.

در مجموع، این حرکت باعث شد تا بیش از 300 میلیون دلار پوزشن بازارهای مشتقه لیکویید شود و بیت کوین به زیر 26 هزار دلار و BNB به پایین ترین سطح 3 ماه اخیر خود سقوط کند.

تاثیر پرونده بایننس و SEC بر قیمت بیت کوین چیست؟ آرتور هیز‌ پاسخ ‌می‌دهد
نمودار قیمت یک ساعته بیت کوین

تاثیر پرونده بایننس بر قیمت بیت کوین

آرتور هیز معتقد است آنچه در حال وقوع است فاد (ترس، عدم قطعیت و ترید) است. او همچنین گفت که تا پایان تابستان امسال، بازار از آن عبور خواهد کرد. او خوش‌بین است که حجم زیادی پول چاپ خواهد شد که در نهایت قیمت‌ها را بالا می‌برد.

در همین حال، بایننس بیانیه‌ای عمومی در این مورد منتشر کرد و SEC را متهم کرد که سرمایه‌گذاران خود را در اولویت قرار نمی‌دهد، بلکه تلاش می‌کند تا برتری قضایی به دست آورد.

این شرکت همچنین اطمینان داد که تمام دارایی‌های کاربران در بایننس و پلتفرم‌های وابسته بایننس ایمن هستند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان