شرکت تتر USDTهای کیف پول‌ هکر صرافی FTX را در لیست سیاه قرار داد

خانهاخبارشرکت تتر USDTهای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در پاسخ به حرکت ناگهانی سرمایه‌ها و خروج از کیف پول‌های صرافی FTX و FTX آمریکا، شرکت تتر در اقدامی محافظه کارانه USDTهای مربوط به این کیف پول‌ها را در لیست سیاه قرار داد. به نقل از کوین گیپ، گفتنی است که در ساعات اخیر حدود 600 میلیون دلار از این کیف پول‌ها در قالب استیبل کوین خارج شده است.

- Advertisement -
spot_img

باید اشاره داشت که این سرمایه‌ها از تتر به دای و اتریوم تبدیل شده‌اند. ZachXBT، تحلیلگر آنچین به تازگی گفته است که کارمندان صرافی FTX تایید کرده‌اند که این تراکنش‌ها و خروج سرمایه از پلتفرم را به رسمییت نمی‌شناسند.

- Advertisement -

شرکت تتر USDT‌های کیف پول FTX را در لیست سیاه قرار داد

بنابر گزارش ZachXBT، در ساعات گذشته تتر 3.9 میلیون دلار USDT را در آوالانچ و 27.5 میلیون دلار را در سولانا در لیست سیاه خود قرار داده است. این سرمایه‌ها بر اساس ادعای تتر متعلق به حساب حمله کننده به صرافی FTX است.

شرکت امنیتی پک شیلد نیز در پستی توییتری صبح امروز تایید کرد که تتر وجوه مربوط به حساب خالی کننده صرافی FTX را در لیست سیاه قرار داده است. این شرکت همچنین در گزارشی اشاه داشت که سرمایه‌ها از چندین کیف پول FTX به کیف پول‌های دیگر انتقال یافته‌اند.

در همین حین، بسیاری از کاربران FTX تایید کرده‌اند که در صرافی و کیف پول‌های خود موجودیشان صفر دلار نشان داده شده است. برخی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که دلیل جابجایی وجوه یک کار داخلی بوده و آن را به عنوان یک به روز رسانی خودکار برای افشای همه کلیدهای خصوصی در نظر گرفته‌اند.

مطلب مفید: صرافی FTX رسما برای ورشکستگی تحت فصل 11 اقدام کرد

Foobar اخیرا تایید کرده است که فردی به حساب دریافت کننده یک پیام آنچین ارسال کرده است که در آن نوشته شده است تمامی مابلغ را راگ پول کن! این حساب کاربری تایید کرده است که دسترسی روت با فردی که در حال نقد کردن سریع سرمایه‌ها بوده به اشتراک گذاشته شده است.

داده‌ها حاکی از آن است که سرمایه‌ها از FTX منتقل شده و در صرافی غیرمتمرکز به فروش رسیده است. در حال حاضر توکن‌هایی مانند یونی، 1 اینچ، سوشی، رپد بیت کوین و … از طریق آدرس‌هایی که با 0x59ab آغاز می‌شوند، به فروش رسیده است. در همین حین این کیف پول‌ها توکن‌هایی مانند لینک، متیک، آوی، شیبا، ایپ و … را هولد کرده‌اند.

علاوه بر آن، باید اشاره داشت که صرافی FTX حدود 166 میلیون دلار سرایه را به آدرسی انتقال داده است که با 0xd801 آغاز شده است. از جمله توکن‌های ارسال شده می‌توان به متیک، چیلیز، مانا و … اشاره داشت. مشاور ارشد صرافی نیز در رابطه با اتفاقات اخیر اشاره داشت که ماهیت انتقال سرمایه صورت گرفته از کیف پول‌های FTX در صرافی‌های مختلف نامشخص است و به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیار عموم خواهد گذاشت.

واکنش ایلان ماسک به فاجعه FTX

ایلان ماسک در رابطه با بحران FTX اشاره داشت که به صورت لحظه‌ای شاهد فعالیت‌هایی در زمینه این صرافی در توییتر بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان