امکان خرید ارز دیجیتال در صرافی یونی سواپ با کارت اعتباری برای ۱۶۰ کشور فراهم شد

خانهاخبارامکان خرید ارز...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تیم توسعه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ در جدیدترین به‌روزرسانی خود، از فراهم شدن امکان خرید دارایی‌های دیجیتال در نسخه وب این صرافی با استفاده از کارت‌های اعتباری یا انتقال بانکی خبر داد. این ویژگی در حال حاضر برای ۱۶۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است.

به گزارش کوین گیپ، در حال حاضر، صرافی یونی سواپ از شبکه اتریوم، پالیگان، آپتیمیزم و آربیتروم پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کاربران مختلف از سراسر جهان می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری ارزهای دیجیتالی چون DAI، ETH، MATIC، USDC، USDT، WBTC و WETH را از این صرافی خریداری نمایند.

- Advertisement -

پس از ورشکستگی صرافی FTX، اعتماد کاربران به صرافی‌های متمرکز کاهش یافته و بسیاری از آنها دارایی خود را از این دسته از صرافی‌ها خارج کرده‌اند. در نتیجه این روند، حجم تقاضا و معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکزی نظیر یونی سواپ افزایش یافته است.

در مقایسه با صرافی‌های متمرکز، صرافی‌های غیرمتمرکز با ارائه کیف پول‌های خودحضانتی و همچنین پروتکل‌های بدون نیاز به مجوز، حفاظت بیشتری به کاربران ارائه می‌دهند. با این حال، تجربه کاربری این صرافی‌ها در مقایسه با همتایان متمرکز خود اندکی ضعیف است. البته یونی سواپ با آخرین به‌روزرسانی خود به دنبال حل این مشکل رفته است.

امکان خرید دارایی دیجیتال از نسخه وب یونی سواپ با استفاده از کارت‌های اعتباری، به دنبال همکاری این صرافی غیرمتمرکز با شرکت مون پی (MoonPay) فراهم شده است. صرافی یونی سواپ در این رابطه در پستی وبلاگی می‌گوید:

ما بهترین تجربه خرید ارز دیجیتال با ارز فیات را برای شما به ارمغان می‌آوریم؛ بدون کارمزد اسپرد بر روی معاملات USDC، با کمترین کارمزد پردازش در بازار و دسترسی فوری!

علاوه بر این، یونی سواپ خاطرنشان کرده است هیچ گونه اطلاعات مالی کاربران خود، مانند اطلاعات کارت اعتباری، کارت‌های نقدی یا بانکی را جمع‌آوری نمی‌کند و کاربران نباید نگران اطلاعات شخصی خود باشند. علاوه بر این، حداقل و حداکثر میزان خریدی برای ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌های مختلف مشخص شده است.

این ویژگی هنوز برای خرید توکن‌های غیرمثلی فراهم نشده است و کاربران نمی‌توانند مستقیما با استفاده از کارت‌ها یا حساب‌های بانکی NFT خریداری کنند. به این منظور کاربران بایستی ابتدا اتریوم بخرند و پس از آن NFT مورد نظر خود را خریداری نمایند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان