جهش قیمت APT پس از توییت مرموز ایلان ماسک؛ ماجرا چه بود؟

خانهاخبارجهش قیمت APT...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و تسلا همچنان به تأثیرگذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. با این تفاوت که پست توییتری اخیر وی در جهت حمایت از دوج کوین نبود و در عوض رشد قیمت APT توکن بومی شبکه آپتوس را به همراه داشت. گفتنی است که در پی پست روز گذشته وی، قیمت این ارز با جهش 10 درصدی همراه شد تا آپتوس شاهد بیشترین رشد خود در 30 روز گذشته باشد.

- Advertisement -
spot_img

جهش قیمت APT پس از توییت عجیب ایلان ماسک

به نقل از یوتودی، ایلان ماسک در پست توییتری خود تنها عبارت AI APT OTT را نوشته بود. در ابتدا این متن افراد بسیاری را درگیر خود کرد و کاربران زیادی در تلاش برای فهم معنای آن بودند. با این حال، برای جامعه ارزهای دیجیتال و آشنا با این فضا، توییت ماسک تنها یک معنی داشت؛ در توکن آپتوس سرمایه‌گذاری کنید. باید اشاره داشت که تنها چند دقیقه پس از این پست، قیمت APT با جهش چند درصدی همراه شد که نشان از عجله سرمایه‌گذاران داشت.

نمودار قیمت APT

مطلب مفید: بلاک چین Base چیست؟ آشنایی با بلاک چین لایه ۲ صرافی کوین بیس

- Advertisement -

در مقابل این اتفاقات، یکی از تحلیلگران بازار در رابطه با قیمت آپتوس اشاره داشت که این ارز به رالی صعودی خود و خروج از الگوی پرچم صعودی در نمودار روزانه ادامه داده است. از جهتی دیگر، کندل در بالای میانگین متحرک 50 روزه بسته شده و انتظار رشد قیمتی بیشتری را در آِینده برای APT باید متصور بود. این در حالی است که ایلان ماسک در حال حاضر توییت خود را حذف کرده و قیمت APT نیز پس از فشار خرید اولیه دوباره به ناحیه قبلی خود در 12.7 دلار بازگشته است.

در حالی که تمامی جامعه کریپتو به سمت آپتوس هجوم بردند، این احتمال وجود دارد که APT در توییت ماسک در واقع به معنای «تهدید مداوم پیشرفته» باشد. در امنیت سایبری، این اصطلاح به وضعیتی اطلاق می‌شود که یک کاربر غیرمجاز به یک سیستم رایانه‌ای دسترسی پیدا می‌کند و مورد توجه سیستم قرار نگرفته و شناسایی نمی‌شود. میلیاردر عجیب و غریب حذف این توییت را به این واقعیت نسبت داد که هوش مصنوعی معنای آن را متوجه شده است!

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان