رشد چشمگیر ریپل؛ آیا قیمت XRP به یک دلار خواهد رسید؟

خانهاخباررشد چشمگیر ریپل؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته، همزمان با نزدیک شدن به موعد انتشار نرخ بیکاری آمریکا، بازار رمزارزها عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. با این حال، توکن XRP شرکت ریپل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با رشدی 8 درصدی قیمت، مسیر خود را از روند کنونی بازار ارز دیجیتال جدا کرد.

- Advertisement -
spot_img

در زمان نگارش این خبر، هر واحد XRP با رشدی 5 درصدی حوالی 0.52 دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن، نزدیک به 26.1 میلیارد دلار قرار دارد. جهش اخیر قیمت XRP در حالی رقم می‌خورد که میزان فعالیت در شبکه ریپل، به اوج سه ماهه خود رسیده است.

- Advertisement -

سنتیمنت در گزارشی در این رابطه می‌گوید:

XRP با رشد امروز خود خود را از بقیه بازار جدا کرد و از 0.52 دلار فراتر رفت. دیروز شبکه بیشترین رشد سه ماه گذشته خود را تجربه کرد و بیش از 2773 آدرس جدید ایجاد شد.

نمودار فعالیت روزانه در شبکه ریپل
نمودار فعالیت روزانه در شبکه ریپل

علاوه بر رشد شبکه، خوش‌بینی زیاده در رابطه با پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا وجود دارد و انتظار می‌رود نتیجه به زودی مشخص شود. ریپل فعلا دست بالا را در این پرونده دارد و به نظر می‌رسد به خوبی از اوراق بهادار نبودن توکن XRP در دادگاه دفاع کرده است.

در ادامه تحلیل تکنیکال XRP در تایم فریم هفتگی و روزانه را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

تحلیل تکنیکال XRP تایم فریم هفتگی

همانطور که انتظار می‌رفت، وضعیت کنونی بازار آرام است. با این حال، علیرغم وضعیت آرام بسیاری از ارزهای دیجیتال، برخی از آنها بدون توجه به عملکرد کلی بازار، به رشد خود ادامه می‌دهند.

XRP یکی از پروژه‌هایی است که در روزهای گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده و پس از کسب نتایج اخیر در دادگاه و پرونده حقوقی با کمیسیون بورس آمریکا، بسیار رشد کرده است و هدف یک دلاری را در مقابل خود می‌بیند.

قیمت XRP همزمان با نزدیک شدن به جلسه گذشته دادگاه، تا 0.3 دلار سقوط کرد. با این حال، با برگزار شدن جلسه، قیمت ریپل حالتی صعودی به خود گرفت و تا 0.53 دلار افزایش یافت. در صورتی که حجم معاملاتی قوی ریپل حفظ شود، می‌توان انتظار داشت قیمت XRP تا 1 دلار افزایش یابد.

مقاومت هفتگی: 0.6 تا 0.8 دلار

حمایت هفتگی: 0.3 دلار

تحلیل تکنیکال XRP تایم فریم روزانه

نمودار XRP تایم فریم روزانه
نمودار XRP تایم فریم روزانه

در تایم فریم روزانه نیز شاهد عملکرد چشمگیر XRP، آنهم در شرایطی که بازار به رنگ قرمز درآمده است هستیم. پس از سقوط به کف روزانه 0.44 دلاری، قیمت XRP ساعاتی پیش از 0.5 دلار فراتر رفت و الگوی مثلثی صعودی را به سمت بالا شکست که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.

روند صعودی کنونی XRP نشان می‌دهد احتمال تداوم روند کنونی و افزایش به بالای 0.6 دلار و 1 دلاری شدن وجود دارد. حفظ شدن میانگین‌های متحرک نمایی 8 و 20 روزه در حوالی 0.5 و 0.4 دلار به عنوان حمایت نشانه خوبی برای تداوم رشد ریپل است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از 50 است و نشان می‌دهد تقاضا برای خرید XRP وجود دارد.

مقاومت روزانه: 0.6 تا 0.8 دلار

حمایت روزانه: 0.45 دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان