سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در شهرک رمز ارز اصفهان انجام شد

خانهاخبارسرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گفته نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت، از سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرک رمز ارز اصفهان خبر داد.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش ایرنا، حسین محمدصالحی، نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت با اعلام این خبر گفت:

استقرار نخستین شهرک رمز ارز کشور در فریدن واقع در غرب استان اصفهان، تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را به دنبال داشته است.

- Advertisement -

نماینده مجلس افزود:

شهرک رمز ارز فریدن متعهد شده است که در صورت کمبود برق در شبکه سراسری کشور از مدار خارج شود. همچنین با توجه به وجود نیروگاه برق ۴۰۰ کیلوولتی در منطقه، نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد:

استقرار این شهرک در فریدن در تقویت و فعال شدن شهرک صنعتی شهرستان نیز موثر بوده است، به طوری که اکنون ۱۵ واحد تولیدی مراحل مختلف استقرار، احداث و فعالیت خود را در این محدوده آغاز کرده‌اند.

محمد صالحی از به‌سازی و تقویت مسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی فریدن خبر داد و افزود:

سرمایه‌گذارانی که در مدت ۳ سال در شهرک صنعتی فریدن آغاز به کار نکنند، خلع ید می‌شوند. همچنین سرمایه‌گذارانی که در فریدن به راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقدام کنند یا واحدهایشان را به بهره‌برداری برسانند، به مدت ۲۰ سال از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

وی همچنین یادآور شد:

با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه، فریدن را به عنوان منطقه «غیر برخوردار از اشتغال» تعریف کردند، از سرمایه‌گذاری در این منطقه به طور ویژه حمایت می‌شود.

گفتنی است به گزارش ایرنا، کار احداث شهرک رمز ارز اصفهان (مجموعه رمز ارز فریدن) اردیبهشت سال گذشته با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی، در زمینی به مساحت ۷۸ هزار متر مربع در شهرک صنعتی شهر داران (بخش مرکزی فریدن) با سرمایه‌گذاری اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان