صاحب مرموز کیف پول بزرگ توکن SLP اکسی اینفینیتی پیدا شد؛

خانهاخبارصاحب مرموز کیف...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته در گزارشی از کیف پول مرموزی خبر دادیم که نیمی از عرضه توکن SLP (بیش از 22 میلیارد واحد) را در اختیار دارد. با این حال، کمتر از 24 ساعت بعد، این معما حل و بالاخره صاحب کیف پول بزرگ توکن SLP پیدا شد.

- Advertisement -
spot_img

پس از حدس و گمان‌های فراوان، مشخص شد کیف پولی که بیش از 22 میلیارد واحد از عرضه توکن SLP اکسی اینفینیتی را هولد می‌کند به صرافی بایننس متعلق است.

- Advertisement -

اولین بار مایکل بنکو (Michael Benko)، یکی از بازیکنان اکسی اینفینیتی متوجه این کیف پول شد و از اینکه بیش از 50% از عرضه توکن SLP در اختیار یک کیف پول است ابراز نگرانی کرد و هشدار داد این مسئله می‌تواند بر اکوسیستم بازی اکسی اینفینیتی تاثیرگذار باشد.

اما پس از کش و قوس‌های فراوان در این رابطه، بالاخره روز گذشته جف زیرلین (Jeff Zirlin)، یکی از بنیانگذاران اکسی اینفینیتی در توییتر اعلام کرد این آدرس، به قرارداد هوشمند پل رونین صرافی بایننس متعلق است. زیرلین در توییتی در این رابطه نوشت:

بیایید تا این مسئله را حل کنیم. از بچه‌ها برای کمک به شفاف‌سازی اطلاعات در این باره متشکرم. این کیف پول، در واقع قرارداد پل رونین بایننس است.

اسکای میویس (Sky Mavis)، مدیرعامل اکسی اینفینیتی و الکساندر لارسون (Aleksander Larson)، یکی از بنیانگذاران این بازی پیش از این تنها گفته بودند این کیف پول به بنیاد اکسی اینفینیتی مربوط نیست.

بنکو در واکنش به مشخص شدن هویت صاحب مرموز کیف پول بزرگ توکن SLP گفت که از نتیجه بسیار خوشحال است چراکه پاسخ‌هایی که به دنبال آن بوده را دریافت کرده است.

وی در رشته توییتی اعلام کرد پیش از اینکه در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این کیف پول صحبتی کند، تلاش کرده تا با اسکای میویس، مدیرعامل اکسی اینفینیتی و دیگر مدیران این بازی ارتباط بگیرد با این حال هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

بایننس بریج‌های (پل) مختلفی را برای اکوسیستم اکسی اینفینیتی فراهم کرده است. این بریج‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا دارایی‌های خود را میان بازی و صرافی بایننس، منتقل کنند.

این صرافی سابقه همکاری طولانی‌مدتی با بازی اکسی اینفینیتی دارد و در جریان هک پل رونین که چند ماه پیش اتفاق افتاد، به این پروژه برای بازگرداندن دارایی کاربران کمک شایانی کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان