صرافی راستین محلی برای خرید و فروش حرفه ای ارز دیجیتال

خانهریپورتاژصرافی راستین محلی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

امروزه همه جا صحبت از کریپتو‌کارنسی یا ارز‌های دیجیتال است؛ اما با این وجود هنوز تعداد زیادی از افراد با کاربرد رمز‌ارز‌ها و نحوه استخراج شدن آن‌ها آشنایی ندارند. حتی ممکن است هیچ اطلاعاتی درباره نقش صرافی ارز دیجیتال نداشته و تفاوتی بین صرافی‌های مختلف قائل نباشند! اصلا لازم است بدانیم که چه اتفاقاتی باعث گرایش مردم به سمت بازار ارز دیجیتال شد و لازمه موفقیت در این بازار چه چیزی است؟

- Advertisement -
spot_img

برای خرید و فروش ارز دیجیتال لازم است با اصول اولیه کار آشنا باشید و سپس وارد این حوزه شوید. البته برای معامله حرفه‌ای ارز دیجیتال بایستی به‌صورت اصولی آموزش‌های لازم را ببینید تا تبدیل به یک فرد متخصص شده و به سود‌های کلانی دست پیدا کنید. برخی از افراد یک‌سری اطلاعات و دانش کلی درباره کریپتو‌کارنسی به‌دست آورده و تصور می‌کنند که حرفه‌ای این بازار شده و می‌توانند سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای انجام دهند. اما در ابتدای کار لازم است بدانید که مهم‌ترین عامل موفقیت در این بازار مالی دانش و تخصص کافی است.

- Advertisement -

اگر بخواهید با اطلاعات ناقص و کل سرمایه خود وارد این بازار شوید محکوم به شکست خواهید بود! ما فرض را بر این می‌گیریم که شما آموزش دیده و می‌خواهید به معامله بپردازید؛ چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ بله؛ شما نیاز به یک بازار اختصاصی دارید که صرافی‌های ارز دیجیتال آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته اینجاست که آیا تمام صرافی‌ها کار مشابهی انجام می‌دهند و تفاوتی با یکدیگر ندارند؟

راستین، معتبر‌ترین صرافی ارز دیجیتال

تجربه یک معامله لذت بخش با راستین

شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که به هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال به آن توجه می‌شود، تنوع است؛ شما می‌توانید در صرافی راستین بیش از 400 ارز دیجیتال را در والت اختصاصی خود معامله کنید. در‌واقع، در عرض چند ثانیه می‌توانید به معامله ارز‌های دیجیتالی مختلف بپردازید. همچنین این صرافی با داشتن بیش‌ترین تعداد کوین، امکان معامله در مهم‌ترین کوین‌ها را برای شما فراهم کرده است. از این‌ها که بگذریم، موضوعی که همیشه مورد توجه افراد قرار می‌گیرد و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود، امنیت است. صرافی ارز دیجیتال راستین با شیوه‌های مدرن امنیت این نگرانی شما را رفع کرده و کوین‌های شما را با امنیت بالا حفظ و ذخیره‌سازی می‌کند.

یکی از مزیت‌های شگفت‌انگیز این صرافی نسبت به دیگر صرافی‌ها کارمزد صفر معاملات میکری(maker) است. صرافی راستین تنها صرافی است که برای کاهش هزینه کاربران، کارمزد معاملات میکری را صفر در نظر گرفته است. کافیست که تنها یک‌بار خرید و فروش ارز دیجیتال را با این صرافی تجربه کنید تا دیگر نتوانید از آن دل کنده و در جای دیگر به معامله بپردازید.

نا‌گفته نماند که این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته دارد و در هر لحظه از شبانه‌روز که سؤالی برایتان پیش آمد و به‌دنبال کارشناسی برای پاسخ به سؤال‌تان بودید، می‌توانید از کارشناسان متخصص این مجموعه کمک بگیرید. در‌نهایت، برای اینکه بتوانید به خرید و فروش یا ترید بپردازید، 2 راه بیش‌تر ندارید؛ یا باید به صرافی مراجعه کنید یا در شبکه‌های مجازی تبلیغ کرده و پیشنهاد خود را به اطلاع افراد برسانید تا بالاخره شخصی پیدا شده و به معامله با شما بپردازد. صرافی راستین نه‌تنها کاربران بسیاری برای معامله با شما دارد، بلکه از نظر امنیت نیز حرف اول را می‌زند.

کارمزد صفر معاملات میکری در صرافی راستین

در دل صرافی راستین چه می گذرد؟

شما به‌عنوان یک تریدر شاید حتی قبل از بررسی امنیت یک صرافی، به ارز‌های دیجیتالی که می‌توانید در آن معامله کنید، اهمیت بدهید. صرافی راستین با در نظر گرفتن این موضوع، امکان معامله رمز‌ارز‌های بسیار زیادی را برای شما به‌وجود آورده است که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بیت‌کوین
  • اتریوم
  • تتر
  • شیبا
  • دوج‌کوین
  • کاردانو
  • سولانا
  • بایننس کوین
  • فانتوم
  • ریپل
  • اتریوم کلاسیک
  • دش
  • یرن فایننس
  • سندباکس
  • هلیوم
  • کامپاند
  • زی‌کش
  • و…

پشتیبانی از بیش‌ترین تعداد ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی است که دست شما را برای معامله باز گذاشته است. نقد‌شوندگی بالا و عمق مناسب بازار نیز از دیگر مزیت‌های راستین به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاران وقتی وارد یک صرافی می‌شوند، معمولا تصمیم خود را گرفته‌اند که بر روی کدام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. اما گاهی اوقات ممکن است بین چند نوع رمز‌ارز سر‌در‌گم مانده و قادر به تصمیم‌گیری نباشند؛ این همان جایی است که بایستی از یک متخصص کمک گرفته و یک تصمیم منطقی بگیرید. لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاری بر روی برخی از ارز دیجیتال‌ها به دلیل نا‌معلوم بودن آینده آن‌ها ریسک بالایی دارد و باید به این نکته توجه کنید تا اگر شخص ریسک‌پذیری نیستید، به سراغ آن‌ها نروید.

نگاهی مختصر و مفید به دنیای ارز دیجیتال

لازمه سرمایه‌گذاری هوشمند شناخت ارز‌های دیجیتال و آینده احتمالی آن‌ها است. به همین دلیل به معرفی مختصر و مفید چند مورد از ارز‌های دیجیتال صرافی راستین می‌پردازیم تا با دید بهتر سرمایه‌گذاری کنید.

  • بیت‌کوین: پیشگام ارز‌های دیجیتال که در سال 2008 توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو راه‌اندازی شد و در سال 2009 امکان معامله فراهم گردید. شاید بتوان گفت که از بین ارز‌های دیجیتال، بیت‌کوین تنها ارزی است که اسم آن به گوش همه خورده است. سال 2017 دوره اوج گرفتن بیت‌کوین بود که سر‌و‌صدای زیادی کرد و مردم را برای سرمایه‌گذاری بر روی این رمز‌ارز ترغیب کرد. جالب است بدانید که بیت‌کوین گران‌ترین ارز دیجیتال محسوب می‌شود و کاربران بسیار زیادی دارد.
  • اتریوم: فردی به نام Vitalik Buterin که یکی از بنیان‌گذاران مجله بیت‌کوین بود، در سال 2013 اتریوم را راه‌اندازی کرد که بعد از توسعه توسط تعدادی از بنیان‌گذاران، در سال 2014 منتشر شد. اتریوم به دلیل هدفی که داشت در مدت زمان کم محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران پیدا کرد و موفق به جذب بیزینس‌های زیادی شد. اتریوم مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است که هدف اصلی از ایجاد آن، پشتیبانی از قرارداد‌های هوشمند است. از نظر امنیت بسیار ایمن و از نظر سرعت بسیار بالا است و عملکرد بسیار قدرنمندی دارد. کاربرد‌های متنوع اتریوم باعث شده تا در سراسر جهان محبوب شده و صرافی‌های معتبری از آن پشتیبانی کنند.
  • تتر: وقتی حرف از استیبل کوین می‌شود، شاید Tether اولین ارز دیجیتالی باشد که به آن فکر کنید. تتر وابسته به فیات( یورو، دلار و…) است و معمولا تتر را برابر با 1 دلار آمریکا در نظر می‌گیرند. اگر شما در سبد خرید خود تتر داشته باشید، به هنگام نوسانات دنیای ارز دیجیتال نگران از دست رفتن سرمایه نمی‌شوید؛ چرا‌که قیمت تتر همواره برابر 1 دلار است و گاهی اوقات به آن محافظ سرمایه در برابر نوسانات نیز گفته می‌شود.
  • دوج‌کوین: یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال که در این چند سال اخیر رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و در رده‌های بالایی قرار گرفته، دوج‌کوین است. دوج‌کوین در اواخر روز‌های 2013 بر‌خلاف سایر ارز‌های دیجیتالی برای سرگرمی و شوخی با لوگوی شیبا اینو ایجاد شد. جالب است بدانید که این میم‌کوین از همان ابتدا به‌خاطر لوگو و نام جذاب و عرضه در زمان مناسب مورد توجه تعداد زیادی قرار گرفت و طرفداران خاص خود را پیدا کرد. اما رشد چشمگیر این چند سال اخیرش را مدیون حمایت افراد محبوب و بزرگی مثل ایلان ماسک است.

تمام ارز‌های دیجیتال با یک هدف خاصی منتشر شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. اگر شما هم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر به آدرس سایت www.raastin.com مراجعه کرده و از مشاوره رایگان این تیم متخصص استفاده کنید.

spot_img

10 نظرات

  1. صرافی ***، در واقع یه فروشگاه توی کوچه پس‌کوچه‌های تهران توی یه واحد آپارتمانی هست ، یه سایت درست درمونی نداره، پیشنهادات جذابی مثل سرمایه گذاری با سود بالا داره ولی معلوم نیست چقدر حقیقت داشته باشه، مثلا ارز AXS رو سپرده میکنی با 50% سود سالیانه، مگه میشه؟ مگه داریم؟ کم که اصلا دلم بهش روشن نیست، خیلی مشکوک میزنه

    • سلام دوست عزیز.
      همانطور که انتهای مقاله ذکر شده است این مقاله رپورتاژ است. و شما می توانید با تحقیقات کامل پلت فرم خود را انتخاب کنید .
      ممنون از همراهیتون.

  2. صرافی کلاهبرداریه کارمزد های عجیب و غریب میگیره و قیمت بید و اسکش وحشتناکه کارمزد روی برداشت ریالی هم فجیع میگیره خودش تو حساب دست میبره و اخیرا هم آدرس کیف پولها رو عوض کرده خلاصه میخواین پولتونو به فنا بدین این صرافی هست

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان