صرافی لوکال بیت کوینز تعطیل شد

خانهاخبارصرافی لوکال بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی ارز دیجیتال محبوب لوکال بیت کوینز اوایل روز گذشته از پایان کار خود پس از 10 سال خبر داد. به گفته این صرافی فنلاندی، با توجه به بازار نزولی کنونی و کاهش حجم معاملات و سهم بازار این پلتفرم این تصمیم گرفته شده است.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش کوین تلگراف، لوکال بیت کوینز یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال بود که بیش از 10 سال به مشتریانی از بیش از 190 کشور مختلف جهان خدمات خود را ارائه می‌کرد.

- Advertisement -

در بیانیه لوکال بیت کوینز اینطور نوشته شده است:

علیرغم تلاش‌های گسترده ما برای غلبه بر مشکلات و چالش‌های ایجادشده در طول زمستان بسیار سرد ارزهای دیجیتال، متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم خدمات معاملاتی ارائه کنیم.

به دنبال این تصمیم، تمامی ثبت‌نام‌های جدید از تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) به حالت تعلیق درآورده شده است. علاوه بر این، تمامی کاربران 12 ماه فرصت دارند دارایی دیجیتال خود را از صرافی لوکال بیت کوینز به کیف پول‌های شخصی یا دیگر صرافی‌ها منتقل نمایند.

تعطیلی ناگهانی لوکال بیت کوینز به دنبال آن صورت می‌گیرد که شبکه اجرای جرایم مالی آمریکا این صرافی را به یکی از بزرگترین ارسال‌کنندگان بیت کوین به صرافی تحریم‌شده بیتزالو (Bitzlato)، مرتبط با روسیه متهم کرد. مقامات آمریکا معتقدند صرافی بیتزالو در مدت اخیر سعی کرده که تحریم‌ها علیه روسیه را با استفاده از ارزهای دیجیتال دور بزند.

البته یوکا بلومبرگ، یکی از مدیران ارشد لوکال بیت کوینز ماه گذشته این اتهامات را رد کرد و در واکنش به آنها خاطرنشان کرد این صرافی از اکتبر سال 2022 و پس از مسدودسازی حساب‌های مرتبط با کاربران روس هیچ تراکنشی با بیتزالو نداشته است.

بر اساس داده‌های پیشین، کاربران ساکن کشور روسیه یکی از بزرگترین مشتریان لوکال بیت کوینز محسوب می‌شدند به طوری که حجم معاملاتی بیت کوین آنها از سایر کاربران در ماه ژوئن سال 2020 فراتر رفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان