صرافی Binance.US مدیر اجرایی سابق SEC را استخدام می‌کند

خانهاخبارصرافی Binance.US مدیر...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، صرافی Binance.US چهار وکیل از Milbank LLP، ازجمله یکی از مدیران سابق بخش اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار، جورج کانلوس (George Canellos)، را به استخدام خود در آورد. این صرافی خود را در برابر اتهامات  SECمبنی بر مدیریت مبادلات غیرقانونی اوراق بهادار آماده می‌کند.

- Advertisement -
spot_img

کانلوس، که رئیس جهانی گروه دعاوی و داوری در میل بانک (Milbank) است، پیش از این بر حدود 1300 وکیل در SEC پیرامون تحقیقاتی شامل معاملات داخلی علیه راج راجاراتنام و مدیران صندوق‌های پوشش ریسک مرتبط با S.A.C. Capital نظارت داشت. قبل از آن، او رئیس واحد جرائم عمده در دفتر دادستانی ایالات‌متحده در ناحیه جنوبی نیویورک بود.

- Advertisement -

SEC در 5 ژوئن از Binance.US، صرافی جهانی بایننس و ژائو که مالک هر دو است، به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرد. در شکایتی که به دادگاه منطقه در ناحیه کلمبیا ارائه شده است، SEC “بی توجهی آشکار” به قوانین اوراق بهادار ایالات‌متحده، ازجمله سوء استفاده از وجوه مشتریان و گمراه کردن سرمایه‌گذاران و رگلاتورها را مدعی شد. هفته گذشته، آژانس درخواست اقدام اضطراری را برای یک دستور منع موقت برای مسدود کردن دارایی‌های Binance.US در تلاش برای محافظت از سرمایه مشتریان، ازجمله از طریق بازگرداندن سرمایه‌گذاری‌های مشتری در خارج از کشور، ارائه کرد. بایننس این اتهامات را رد کرده است.

کانلوس دارای مهارت‌های نادر و فوق‌العاده‌ای در حقوق است و هم به عنوان دادستان SEC و هم دادستان DOJ خدمت کرده است.

Canellos و Binance.US تاکنون به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سه وکیل دیگر از Milbank نیز به تیم دفاعی Binance.US می‌پیوندند. آدام فی بیش از پنج سال را به عنوان دستیار وکیل ایالات‌متحده در بخش جنایی ناحیه جنوبی نیویورک گذراند. او یکی از اعضای واحد تروریسم و مواد مخدر بین‌المللی بود. متیو لاروش نزدیک به هفت سال را به عنوان دستیار وکیل ایالات‌متحده در همان بخش گذراند، جایی که او پرونده‌های مربوط به جرائم سایبری، جاسوسی، فساد مالی، پولشویی، و قانون اقدامات فساد خارجی و قانون ثبت عوامل خارجی را تحت تعقیب قرار داد. این تیم همچنین شامل اندرو لبلانک است که بر مسائل ناشی از پرونده‌های ورشکستگی تمرکز می‌کند.

Binance.US گفت که شرکای پرداخت و بانکی آن قصد توقف پشتیبانی از کانال های دلاری خود را در این پلتفرم در اوایل 13 ژوئن نشان داده اند.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان