مایکل سیلور: مایکرواستراتژی به دنبال کاربردی‌تر کردن شبکه لایتنینگ است

خانهاخبارمایکل سیلور: مایکرواستراتژی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

مایکل سیلور (Michael Saylor)، رئیس اجرایی شرکت مایکرواستراتژی و یکی از حامیان بزرگ بیت کوین است. وی فردی است که یک شرکت نرم افزاری کوچک را به خانه قدرت ارزهای دیجیتال تبدیل کرد و اکنون در بخش غیر کریپتویی شرکت مایکرواستراتژی و روی پروژه های مرتبط با بیت کوین فعالیت می‌کند.

- Advertisement -
spot_img

سیلور که از حامیان بزرگ شبکه لایتنینگ نیز محسوب می‌شود مدتی است تلاش خود را روی کاربردی تر کردن و در نتیجه افزایش پذیرش این شبکه و بیت کوین گذاشته است. در همین راستا وی به تازگی و در کنفرانسی در رابطه با پیشرفت های اخیر مایکرواستراتژی در این زمینه صحبت کرده است.

- Advertisement -

روز شنبه و در جریان کنفرانسی در کشور لتونی، مدیرعامل سابق مایکرواستراتژی گفت که توسعه دهندگان این شرکت در حال کار روی راهکارهایی هستند تا به تعداد زیادی از مردم اجازه ورود به شبکه لایتنینگ و فعالیت در آن را بدهند. گفتنی است که لایتنینگ، یک شبکه پرداختی برای بیت کوین است که تراکنش ها را ارزان تر و سریع تر پردازش می‌کند.

سیلور در تاریخ 2 اوت اعلام کرد که از مدیرعاملی مایکرواستراتژی کناره گیری می‌کند و فعالیت خود را به عنوان رئیس هیئت مدیره ادامه می‌دهد. وی همچنین به خود مقامی تحت عنوان رئیس اجرایی داد. در آن زمان، سیلور اعلام کرد که جانشین وی به عنوان مدیرعامل تمرکز خود را روی نرم افزار تجاری شرکت خواهد گذاشت و خود او نیز روی بیت کوین و گسترش استفاده از آن در جهان تمرکز خواهد کرد.

اکنون به نظر می‌رسد بخشی از این تجارت نرم افزاری قرار است برای بهره بری بیشتر مردم از بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد. اتفاقی که می‌تواند منجر به افزایش ارزش بیت کوین و از سویی دیگر کمتر شدن زیان های مالی مایکرواستراتژی شود که از هولدرهای بزرگ این ارز به حساب می‌آید.

در رابطه با لایتنینگ بیت کوین، سیلور آن را مهم ترین موضوع در حوزه تکنولوژی معرفی کرد. وی در ادامه افزود که مایکرواستراتژی تعدادی پروژه R&D را در دست اجرا دارد که در آنها این شرکت روی برنامه های سازمانی لایتنینگ مانند سرورها، کیف پول و برنامه اعتبارسنجی کار می‌کند. وی گفت که هدف مایکرواستراتژی آن است که راهکاری پیدا کند تا شرکت ها به صدها هزار کارمند خود اجازه دهند که به صورت روزانه از خدمات لایتنینگ بهره مند شوند.

سیلور در ادامه گفت که در حال حاضر در مراحل ابتدایی این اقدامات قرار داریم و باید دید که آیا این محصولات به مرحله ای خواهند رسید که شاهد حضور آنها در بازار باشیم یا خیر. این اعلامیه مایکرواستراتژی در حالی منتشر شده که چندی پیش و در جریان کنفرانس BitBlockBoom در تگزاس، شرکت سرمایه گذاری NYDIG خبر از یک برنامه شتاب دهنده برای لایتنینگ داد که به وسیله آن شاهد افزایش سرعت توسعه مندی در این پروتکل خواهیم بود.

مطلب مفید: حمله دیداس (DDoS) چیست؟

سیلور یکی از حامیان و طرفداران شبکه لایتنینگ بیت کوین است و به موفقیت روز افزون این شبکه در آینده نیز اعتماد زیادی دارد. وی در این باره گفت:

«مزایای لایتنینگ تنها آن نیست که بیت کوین را در اختیار میلیاردها نفر قرار دهید یا هزینه تراکنش ها را به نزدیکی صفر برسانید. نکته آنجاست که اخلاق بیت کوین به شکلی است که بسیار آهسته و با احتیاط و بدون اجماع کلی روی لایه پایه حرکت کند، اما با در شبکه لایتنینگ شاهد آن هستیم که عملکرهای در حال توسعه بسیار سریع تر و تهاجمی تر صورت می‌گیرند و می‌توانید ریسک های بیشتری را در مقابل برنامه های پایه پذیرا باشید.»

پروتکل لایتنینگ به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکدیگر و صرافی ها کانال های پرداختی و چندین تراکنش را قبل از قرار گیری درون زنجیره بازکنند. اتفاقی که اجازه می‌دهد تا کارمزد تراکنش ها و زمان پردازش آنها به حداقل برسد. گفتنی است که در بییت کوین، تراکنش ها به صورت معمول 10 دقیقه و یا بیشتر به زمان نیاز دارند تا تکمیل شوند.

پس از آخرین خرید بیت کوین مایکرواستراتژی در ماه ژوئن، اکنون این شرکت هولدر 129699 کوین به ارزش تقریبی 2.58 میلیارد دلار است. با این حال باید توجه داشت که به دلیل ریزش قیمت بیت کوین در چند وقت اخیر، ارزش دارایی های این شرکت نیز سقوط سنگینی را تجربه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان