پلتفرم رابین هود پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا را قطع می‌کند

خانهاخبارپلتفرم رابین هود...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پلتفرم معاملاتی رابین‌هود در خاک آمریکا که به دلیل سرویس معاملاتی با کمیسیون صفر خود بسیار محبوب شده است، به‌تازگی اعلام کرده که به پشتیبانی خود از سه ارز دیجیتال محبوب و شناخته شده کاردانو، متیک و سولانا پایان می‌دهد. اقدام رابین‌هود برای قطع پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا به نظر در پی شکایت کمیسیون بورس از بایننس و کوین بیس برای ارائه این توکن‌ها بوده است.

قطع پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا

به نقل از کریپتوگلوب، تصمیم رابین‌هود برای قطع پشتیبانی از این دارایی‌ها از روز 27 ژوئن عملی خواهد شد و از تاریخ مذکور به بعد، دیگر کاربران این پلتفرم قادر به انجام معاملات مربوط به این ارزهای دیجیتال نخواهند بود. رابین‌هود در اعلامیه خود جزئیات زمانی این اتفاق و معنای آن برای کاربران را توضیح داد.

- Advertisement -

کاربران رابین‌هود می‌توانند تا زمان اعلام شده به خرید و فروش و همچنین هولد کردن کاردانو، سولانا و متیک ادامه دهند. همچنین تا تاریخ 27 ژوئن، کاربران قادر هستند که این دارایی‌ها را به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. با این وجود، اگر پس از زمان اعلام شده در حساب کاربری مشتریان این پلتفرم دارایی‌های اشاره شده وجود داشته باشد، رابین‌هود به‌طور خودکار آن‌ها را با قیمت لحظه‌ای بازار به فروش خواهد رساند.

سرمایه به دست آمده از فروش کاردانو، سولانا و متیک باقی‌مانده در حساب کاربری کاربران به قدرت خرید آن‌ها برای انجام معاملات بعدی اضافه خواهد شد. رابین‌هود به کاربران خود اطمینان داده است که این تصمیم تنها سه ارز دیجیتال اشاره شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مطلب مفید: آموزش افزایش امنیت حساب‌ در صرافی‌های ارز دیجیتال

تمامی دیگر ارزهای ارائه شده در این پلتفرم بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران خواهند بود. پلتفرم درباره امنیت دارایی‌ها نیز به کاربران اطمینان خاطر داد. این شرکت از اقدامات امنیتی برتر در فضای کریپتو استفاده می‌کند که شامل نگه‌داری آفلاین دارایی‌های کاربران خود در کیف پول‌های سرد نیز می‌شود.

باید اشاره داشت که اقدام رابین‌هود برای قطع پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا یک حرکت محتاطانه در پاسخ به شکایت اخیر SEC از بایننس و کوین بیس بوده است. اتهامات کمیسیون بورس آمریکا علیه پلتفرم‌های اشاره شده با دارایی‌هایی مانند کاردانو، متیک و سولانا ارتباط نزدیکی دارد چرا که این نهاد معتقد است دارایی‌های مذکور اوراق بهادار ثبت نشده‌ای هستند که این صرافی‌ها آن‌ها را به کاربران خود عرضه کرده‌اند.

قابل‌توجه است تصمیم رابین‌هود برای قطع پشتیبانی از کاردانو، متیک و سولانا تأثیر منفی بر قیمت این دارایی‌ها داشته است و در شبانه‌روز گذشته شاهد سقوط سنگین و بیش از 20 درصدی این دارایی‌ها در بازار بوده‌ایم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان