مدیرعامل ریپل: نتیجه دادگاه کمتر از ۶ ماه دیگر مشخص خواهد شد

خانهاخبارمدیرعامل ریپل: نتیجه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل به تازگی در گفتگویی در رابطه با پرونده حقوقی این شرکت در مقابل کمیسیون بورس صحبت کرد. گارلینگهاوس خاطرنشان کرد انتظار دارد دادگاه ریپل، طی ماه‌های آتی به نتیجه رسیده و این غول بلاکچینی، پیروز شود.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش کوین تلگراف، گارلینگهاورس در گفتگوی روز گذشته خود در مجمع اقتصاد جهانی در سوئیس خاطرنشان کرد نتیجه دادگاه می‌تواند در ماه ژوئن (خرداد) مشخص شود، چراکه طرفین پرونده استدلال‌های خود را به طور کامل به دادگاه منطقه‌ای فرستاده‌اند.

- Advertisement -

وی در این رابطه گفت:

ما در سال 2023 از قاضی انتظار داریم تصمیم که تصمیم بگیرد. اما من خوش‌بین هستم که در چند ماه آتی، پرونده به پایان خواهد رسید.

در حالی که گارلینگهاوس و سرمایه‌گذاران بر این باروند شواهد، قانون و دادگاه در نهایت از ریپل حمایت خواهند کرد، مدیرعامل این شرکت بلاکچینی از فرصت گفتگو استفاده کرد و رفتار کمیسیون بورس در طول پرونده را شرم‌آور خواند.

وی افزود:

برخی از رفتارهای کمیسیون بورس من را از اینکه شهروند آمریکا هستم شرمگین کرد. باور نمی‌شود که برخی چیزها واقعا توسط این کمیسیون رخ داده است.

مدیرعامل ریپل همچنین خاطرنشان کرد کمیسیون بورس به این شرکت خیانت کرده است و آنها سه بار تلاش کرده‌اند تا در جلسه‌ای، صحبت کنند اما کمیسیون بورس از آنها شکایت کرده است.

گارلینگهاوس گفت:

آنها یک با هم به ما نگفتند که فکر می‌کنند XRP یک اوراق بهادار است. این مانند آن است که به شما بگویند سلام، در این مدت فکر می‌کردیم XRP اوراق بهادار است اما به شما نگفتیم! این به معنای مشارکت واقعی بین بخش دولتی و بخش خصوصی نیست.

گارلینگهاوس ضمن اشاره به اینکه نتیجه پرونده پیامدهای بزرگی برای صنعت رمزارزها خواهد داشت، مجددا تاکید کرد پرونده در صورتی حل و فصل خواهد شد که دادگاه به اوراق بهادار نبودن توکن XRP شرکت ریپل رای دهد.

مدیرعامل شرکت ریپل همچنین خاطرنشان کرد کمیسیون بورس باید به برخی از کشورهای دوست‌دار رمزارزها توجه کند و از آنها الگو بگیرد؛ کشورهایی مانند امارات، ژاپن، سنگاپور، سوئیس و بریتانیا که در حال تهیه قوانین مثبت‌تری هستند و نوآوری را در نطفه خفه نمی‌کند.

از جمله کشورهایی که او به شدت از آنها صحبت کرد، امارات متحده عربی، ژاپن، سنگاپور، سوئیس و بریتانیا بودند.

شکایت کمیسیون بورس از ریپل در دسامبر سال 2020 آغاز شد و از آن زمان هنوز دادگاه به اوراق بهادار بودن XRP رای نداده است. شایان ذکر است در صورتی که طرفین به توافق دست پیدا نکنند، دادگاه منطقه‌ای نیویورک یا حکمی مستقل به این پرونده می‌دهد و یا نتیجه را در مقابل هیئت منصفه مشخص خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان