مهاجرت شبکه هلیوم به بلاک چین سولانا با موفقیت انجام شد

خانهاخبارمهاجرت شبکه هلیوم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شبکه هلیوم پس از مدت‌ها انتظار مهاجرت خود به بلاک چین سولانا را با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون جزئی از سولانا به شمار می‌رود. در رابطه با مهاجرت هلیوم به سولانا، تیم توسعه شبکه اشاره داشتند که با رخ دادن این اتفاق، عصر جدیدی از مقیاس‌پذیری، گسترش و اعتماد برای بزرگ‌ترین شبکه غیرمتمرکز وایرلس در جهان آغاز خواهد شد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین گیپ، توسعه‌دهندگان سولانا نیز از ورود و ادغام هلیوم در این شبکه ابراز خرسندی کردند و اشاره داشتند که به‌روزرسانی هلیوم و مهاجرت آن به سولانا نشان‌دهنده این موضوع است که چگونه پروژه‌های زیرساختی غیرمتمرکز می‌توانند برای کاربران کاربردهای واقعی فراهم کنند.

- Advertisement -

تکمیل مهاجرت هلیوم به سولانا

باید اشاره داشت که توسعه‌دهندگان هلیوم مدت‌ها پیش سولانا را به‌عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کردند و دلیل آن را نیز کاربردهای مهم این شبکه مانند سرعت بیشتر تراکنش‌ها و قابلیت‌های تازه در قراردادهای هوشمند سولانا اعلام کردند. بر اساس این اتفاق و مهاجرت هلیوم به سولانا، توسعه‌دهندگان این شبکه وایرلس دیگر نیازی به حفظ بلاک چین لایه 1 سابق خود ندارند.

مطلب مفید: ChainGPT چیست؟ آشنایی با توکن CGPT

تیم توسعه هلیوم در این باره توضیح داد که اکنون بنیاد هلیوم و دیگر سازمان‌های وابسته به این شبکه وایرلس می‌توانند به طور مستقیم منابعی را برای سرعت بخشیدن به رشد شبکه‌های وایرلس غیرمتمرکز اختصاص دهند. علاوه بر آن، ادغام در سولانا به هلیوم این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های جدیدی را به اکوسیستم جدید خود معرفی کند.

گفتنی است که در یک هفته گذشته و در آستانه تکمیل مهاجرت شبکه هلیوم، قیمت HNT، توکن بومی این شبکه با رشد بسیار خوب 17 درصدی همراه بوده است. باید اشاره داشت که زمانی اهمیت این حرکت قیمتی HNT مشخص می‌شود که بدانید در بازه مشابه قیمت بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتال با ریزش همراه بوده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان