پیش‌بینی قیمت اتریوم پس از شکستن مقاومت 2000 دلار

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، قیمت اتریوم نسبت به پایین‌ترین سطح سال 2022 تقریباً دو برابر شد و از مقاومت 2000 دلار عبور کرد. هیچ‌کس امیدی به چنین رشد سریعی نداشت، اما در ترید، به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال، همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند.

- Advertisement -

به نقل از کوین ژورنال، اتریوم (ETH) در آخرین روزهای سال 2022 به قیمت 1200 دلار رسید، سطحی که خود را به عنوان یک حمایت قوی ثابت کرد. اکنون که اتریوم بالاتر از مقاومت 2000 دلار معامله می‌شود، سوال بزرگ این است که از این به بعد چه اتفاقی می‌افتد؟ بسته شدن قیمت بالای 2000 دلار از منظر شتاب صعودی قیمت قابل توجه است. با این حال، اگر این حرکت افزایشی تداوم نیابد، ممکن است در کوتاه مدت تا میان‌مدت شاهد یک عقب‌نشینی باشیم.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت اتریوم چرا مقاومت 2000 دلار شکسته شد؟

نمودار روزانه قیمت اتریوم

چرا مقاومت 2000 دلار شکسته شد؟

افزایش قیمت اتریوم و به طور کلی ارزهای دیجیتال به عملکرد ضعیف دلار آمریکا در همان دوره مربوط می‌شود. در اکتبر سال گذشته دلار به بالاترین حد خود رسید، در حالی که ارزهای دیجیتال به کاهش خود ادامه دادند و چند ماه بعد به کف رسیدند.

به عنوان مثال، در اکتبر 2022، جفت معاملاتی EUR/USD در حدود 0.96 معامله می‌شد. با این حال، سال را بسیار بالاتر، در حدود 1.06 بست.

در این میان، افزایش EUR/USD متوقف شد و نوبت به بازار ارزهای دیجیتال رسید که صعود را به نمایش بگذارد. بنابراین، می‌توان گفت که این دو به هم مرتبط هستند و کلید این رالی صعودی تضعیف پ دلار آمریکا بود.

دیروز، فدرال رزرو گفت که طرفدار افزایش بیشتر نرخ بهره است. اگر چنین باشد، دلار ممکن است در کوتاه مدت و میان‌مدت تقویت شود، یعنی کاهش نرخ برابری یورو/دلار. با پیروی از همان رابطه بالا، ارزهای دیجیتال ممکن است برخی از سودهای سال 2023 خود را از دست بدهند.

بنابراین، قیمت اتریوم ممکن است مقاومت 2000 دلار را از دست بدهد. اگر این اتفاق رخ دهد، انتظار می‌رود خریداران در منطقه 1600 دلار وارد عمل شوند.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان