چرخه قیمت بیت کوین، نوید فرا رسیدن بازار گاوی را می دهد

خانهاخبارچرخه قیمت بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، تجزیه و تحلیل‌های آن-چین نشان می‌دهد که احساسات فعالان بازار نسبت به بیت کوین تغییر کرده است. این مسئله خبر از این می‌دهد که ممکن است نقطه عطفی در چرخه قیمت بیت کوین رخ دهد.

- Advertisement -
spot_img

گلس‌نود که یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین است عنوان کرد که «تغییرات ناگهانی با سقوط FTX آغاز شده است». این پلتفرم اضافه کرد که کوین‌ها از هولدرها به گروه جدیدی از خریداران منتقل شده‌اند.

- Advertisement -

این تغییر در الگوهای هولد (hold) پیش از این نیز در چرخه‌ قیمت بیت کوین دیده شده است. در نتیجه می‌تواند یک نقطه عطف و نشان دهنده تغییرات مهمی باشد.

قیمت بیت کوین تحت تاثیر زیان‌های ناشی از CFTC بایننس و اخبار جعلی اینترپل در این هفته کاهش یافته است. با این حال، بازار در حال حاضر در حال تثبیت است.

چرخه قیمت بیت کوین، نوید فرا رسیدن بازار خرسی را می دهد

تغییرات چرخه قیمت بیت کوین

در 3 آوریل، گلس نود معیاری را معرفی کرد که ثروت دارندگان بلند مدت یا هولدرها را (6 ماه تا 2 سال) را با معامله‌گران کوتاه مدت (1 روز تا 3 ماه) مقایسه می‌کند. هدف این مقایسه، اندازه گیری و تعیین نقاط هولد و توزیع شدید چرخه قیمت بیت کوین است.

ساختار فعلی که در آن قیمت حال کاهش شدید است، نشان می‌دهد که بیت کوین از هولدرها به معامله‌گران کوتاه‌مدت منتقل می‌شود. الگویی که پس از نابودی صرافی FTX شتاب گرفت.

علاوه بر این، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. این نسبت برای اندازه‌گیری سود چندگانه‌ای که در زمان عرضه کوین نگهداری می‌شود، استفاده می‌شود.

طبق گفته گلس‌نود، این معیار در حال حاضر روی عدد 1.4 است. این عدد با مرحله‌ای که در آن قیمت افزایش می‌یابد نسبتا هماهنگ‌ است. امتیاز روند انباشتگی همچنین نشان می‌دهد که بازار در مرحله انتقال به شرایط بهتری است.

«این مسئله با مشاهدات قبلی ما در ارتباط با هولدرها مطابقت دارد. شواهد بیشتری نیز برای اعتماد فعالان بازار، علیرغم فشارهای نظارتی، ارائه می‌شود.”

چشم انداز قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در روز گذشته ۲.۷ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به ۲۸ هزار و ۶۲۹ دلار رسیده است. بیت کوین به بالاترین سطح هفتگی خود رسیده است. به نظر می‌رسد بیت کوین از همه اخبار منفی و فشارهای نظارتی در امان بوده است.

علاوه بر این، شاخص ترس و طمعِ بیت کوین به سمت طمع میل می‌کند. این مسئله نشان می‌دهد ممکن است اصلاحاتی در انتظار بازار باشد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر 28 درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. با این حال، نسبت به بالاترین قیمتِ خود یعنی 69 هزار دلار در نوامبر 2021، 58.5 درصد کم‌تر است.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان